marți, 27 ianuarie 2009

Salut!


Hey!
Nu prea ma pasioneaza pe mine blogurile pentru ca sunt inca o chestie mult prea mediatizata, toata lumea din ziua de azi are un blog, in care fiecare isi exprima parerile mai mult sau mai putin filozofice sau chiar ironice la adresa a diferite lucuri......oricum...multe dintre ele poate chiar exagerate doar sa arate celor din jur ca ar avea ceva de spus..... mai nou e la moda sa ai un blog.....de asta m-am ferit mai mult de a-mi face unul...dar am zis sa intru si eu in "turma"...sa vad ce se intampla....poate o sa primesc un feedback destul de satisfacator de la cei din jur....o opinie care m-ar mai ajuta sa ma mai cizelez, sa ma cunosc mai bine?....
So...cand intri pe acest blog...gaseste-ti sufletul de copil..pentru ca el nu stie sa faca rau,nu stie sa raneasca. El iubeste si se bucura ; spune mereu sincer ceea ce gandeste si ce simte:)

V-am pupat!!!

Un comentariu:

  1. Si eu mi-am zis acelasi lucru cand mi-am facut primul blog. E o chestie de stereotipie. Hi5, facebook, bloguri. Daca cineva vroia sa tina un jurnal il facea privat. Din pacate oamenii sunt niste fiinte pacatoase si toate formele astea de evidentiere sunt extravagante comparabil cu viata pe care o ducem. Desigur ca scriem pe bloguri ce vrem dar indata ce ai apasat "X" esti tot tu. You just need a place to unfold. Btw, Salut! :)

    RăspundețiȘtergere