marți, 27 ianuarie 2009

uitam sa fim fericiti

Aceasta propozitie "uitam sa fim fericiti" este asa de cunoscuta si arhiintalnita......si totusi asa de adevarata....uitam sa vedem lucrurile frumoase din jurul nostru, uitam de persoanele care ne iubesc si sunt alaturi de noi neconditionat , uitam sa traim clipa si sa ne bucuram de lucrurile marunte care chiar conteaza, un zambet, un sfat bun, o mana de ajutor cuiva la nevoie, o zi insorita si calduroasa , fericirea unui prieten...uitam de toate astea...si suntem atat de orbi sa nu le vedem...le ignoram pur si simplu...iar cand ne dam seama e prea tarziu ....realizam ca am trecut peste momente importante din viata nostra mai mult absenti...si aici intervine regretul si frustrarea...si iti doresti sa dai timpul inapoi, dar nu se mai poate...... .

Ar trebui sa fim mai pasivi...sa nu ne lasam afectati asa de tare de tot ceea ce se intampla...sa privim inainte si sa fim fericiti in primul rand pentru noi si apoi pentru cei din jurul nostru, atunci lucrurile se vor schimba . Impartasind fericire primesti fericire :)

5 comentarii:

  1. Dintr-o piesa de Cornel Udrea: "Ne-am luat cu viata si-am uitat sa traim!".

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat... cam uitam sa fim fericit. Suntem atat de prinsi de problemele zilnice incat uitam sa ne bucuram de rasaritul sorelui, de o ploie de vara sau pur si simplu de un zambet... Si daca am uitat sa ne bucuram cum sa mai gasim fericirea care e un sir nesfarsit de bucurii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...ca o completare la ceea ce ai scris, daca imi dai voie... :) Am o fraza la care tot timpul cand ma gandesc, ma apasa foarte tare pe inima si anume...

    "Progresam si uitam sa fim fericiti, ingropam bucurii intr-o mare de bitzi."

    Ar trebui sa ne gandim la viitorul nostru si ar trebui sa ne gandim ca doar o viata avem, daca irosim timpul fara sa fie in folosul nostru, degeaba traim... O sa ajungem la un moment dat sa numaram orele, minutele, secundele care au mai ramas din viata noastra...daa...si atunci ne vom aminti cum am uitat sa ne traim viata, sa oferim fericire atat noua cat si celor din jur...
    Dar asta este, cine realizeaza asta din timp, e cu adevarat fericit...cine nu, sunt sigur ca la momentul potrivit va da cu capul si va spune... "Ce am facut eu in viata?"

    RăspundețiȘtergere
  4. App..uitasem..multumesc pentru comentariul lasat pe blogul meu...sper sa mai treci din cand in cand cu privirea peste randurile, fotografiile si celelalte postari. Ma bucur ca iti place. Si da... :) partea cu prietenul, ca ti-ai dori si tu un asemenea prieten...nicio problema, se rezolva. ;) uite ai aici ID-ul blogului meu, pe care ma gasesti tot timpul. opening.petals

    O zi frumoasa sa ai..si nu uita de lucrurile care te fac pe tine fericita! ;) bbye!

    RăspundețiȘtergere