sâmbătă, 14 martie 2009

Leapsa

Si imi veni si mie randul pentru o leapsa.....daca as putea ce as vrea sa fiu ?...

o floare: mac
un anotimp: vara
o culoare: negru
un animal: vultur
un obiect vestimentar: o jacheta
o piesa de mobilier: o vitrina
o piesa muzicala: damn....John Lennon - Imagine
un vers: "...trupul meu este soseaua ta spre infinit....."
un obiect: un zmeu
un instrument muzical: o chitara
un copac: stejar
un oras: in zilele mele bune : New York...iar in cele mai putin bune : satucul bunicilor mei :D (sper ca se pune)
o persoana publica: -
o persoana apropiata: mama
o carte: "Panza de paianjen", Cella Serghi
un fel de mancare: prajitura de ciocolata
un supererou: eu insami sunt o supereroina :))......as vrea eu.....nu stiu....cred ca acel supererou care nu se bate, dar nu cred ca exista asa ceva, sau cel putin eu nu am auzit de el....deci mai bine raman eu :D
un fenomen al naturii: vantul rece de iarna sau focul
o masina: nu imi pasa , orice :D
un fruct: lamaie
o parte a corpului: buze
un film: desene animate ? :D:D

Leapsa merge mai departe la Claudia , Lavu , Muz1CuTz4 Cu p3d4l3 , Gabi

Un comentariu:

  1. :) chiar imi place blogul tau! Te-am adaugat la mine in blogroll. Si aveam atata treaba azi...dar am zis sa mai citesc un post...si inca un post...si inca un post...:) Cred ca nu ma las si pana la urma iti citesc tot blogul cap-coada, macar sa fiu la zi cu detaliile. Sa ai o zi extraordinara!

    RăspundețiȘtergere