marți, 7 aprilie 2009

Departe

Ia-ma...Ia-ma si du-ma departe unde nici pietrele nu ma stiu.

Departe de lupiii care ma inconjoara, departe de tot ce tine de trecut.....departe de linistea asta atat de zgomotoasa....undeva unde totul e simplu , unde oamenii sunt sinceri si cerul rade tot timpul . intr-un loc ..............unde pot sa imi aud inima cum bate, sa simt cum sangele imi umbla prin vene , sa vad cum se plimba norii si sa imi golesc sufletul .

sa ma transform in soare......... .

Si........sa ma lasi acolo....departe....sa imi redai libertatea....si sa pleci...sa uit......sa ma lasi sa simt din nou .

Doar atat .

Departe .


5 comentarii:

  1. vezi k am primit o leapsa..dak ai timp sa te uiti :P

    RăspundețiȘtergere
  2. merci mult!
    si ah.postu` asta e <3

    RăspundețiȘtergere
  3. si melodia te face sa te duci cu gandu departe.

    RăspundețiȘtergere
  4. departe e destul de aproape, trebuie sa stim cum sa cautam

    RăspundețiȘtergere