vineri, 17 aprilie 2009

Leapsa 2

Leapsa de la Halatel :)
Multumesc!

Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4

" ( Caci nu se naravea depreuna ) "

2) Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?

nimic

3) Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV?

Neatza cu Razvan si Dani

4) Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este?

12.50

5)Acum uită-te la ceas, ce oră e?

13.00

6) Când ai făcut ultimul pas afara? Ce făceai?

Acum jumatate de ora . Luam o gura de aer :D

7) Înainte să incepi chestionarul acesta, ce ai făcut?

Priveam o albina

8) Ce porţi acum?

colanti si o bluza :))

9) Ai visat noaptea trecută?

hm....nu imi amintesc :))

10) Când ai râs ultima dată?

azi

11) Ce e pe pereţii camerei în care te afli?

doua panouri cu poze :x

12) Care e ultimul film pe care l-ai văzut?

House of Wax

13) Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?

dificil :)).....de toate......tot ce am vrut sa fac pana acum si nu am facut din cauza lipsei lor :D

14) La ce te gândeşti acum?

la leapsa pe care tocmai o completez......:-j

15) Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea?

Sa nu mai existe pentru nimeni probleme din pricina banilor .

16) Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată, cum ai vrea să o cheme?

nu am nici cea mai mica idee :))

17) Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat, cum ai vrea să îl cheme?

la fel . nu am nici cea mai mica idee :))

18) Gata,asta a fost tot.Mai vrei?

hm....da ?


mai departe pentru toti cei care vor :D

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a Inviat !
    Fie ca lumina sfanta a Invierii sa iti lumineze viata,casa si familia si iepurasul sa iti aduca zile cat mai fericite si pline de impliniri si liniste sufleteasca ! :*
    te iubesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. hei :x
    frumoasa ideea ta:)
    am pus`o si eu pe blogul meu:d

    RăspundețiȘtergere