miercuri, 1 aprilie 2009

Maine ?

Maine ?...
ce va fi maine ?..
o zi ca si astazi, ca si ieri , ca si maine .
tristete ?....nu stiu....poate doar obisnuinta cu starea asta de leguma .
nu mai simti ca traiesti...viata se scurge pe langa tine....o imagine atat de mizerabila . urat cuvant dar descrie atat de bine situatia .
dor ?....dupa cine?...dupa o fantoma ?..
dezamgire ?.....din partea lui, a ta, a ei....

as fi vrut ca noul tu sa schimbe ceva...dar nu....a lasat totul cum era .

ura ?...da!...din adancul sufletului .

atatea sentimente dau navala....nu stii pe care sa le asculti .
si povestea se repeta iar si iar . ea de ce nu se schimba oare ?....de ce nu isi gaseste alte personaje ?...nu vede ca ne-am saturat ?....din cate stiu eu povestile fac viata mai frumoasa....ea de ce nu face la fel ?....de ce nu exista eroi ci doar personaje negative ?...de ce nu e un happy end de fiecare data ?....

o sa imi raspunzi tu vreodata la aceste intrebari ?
iti zic eu ca nu!....motivul?..nu conteaza.....

insa visul meu nu s-a naruit.....traieste inca pentru ca are incredere in mine ca voi reusi . si eu am incredere in el .

speranta ?....o vad in fiecare zi in ochii copiilor de la centru , in ochii unui sarac de pe strada si exista si in ochii tai...privesta adanc!...o zaresti ?

4 comentarii:

  1. tot timpul, trebuie sa fie speranta ca maine e o zi mai buna ca azi:) sa speri ca maine va fi mai bine...:) si daca speri, asa o sa fie :P...
    visul tau niciodata nu se va narui :)...va fi mereu acolo, in inimioara ta.... hranindu-ti increderea in tine... povesti din astea negative, fiecare are... dar tine de fiecare sa treaca sau nu peste ele...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii ! "
    Am gasit txt asta si ma marcat ... NU TOTI OAMENII SUNT LA FEL ... :((

    RăspundețiȘtergere
  3. eo iti las id meu dak vrei sa mai impartasim niste vvbb ... ( andrei_tdk ) succes !!!

    RăspundețiȘtergere