miercuri, 1 aprilie 2009

Poezie (part 1 )

Linistea ma doare
Intunericul ma apasa
Cand o raza apare
Noaptea iar se lasa

Cu fiecare lacrima ce curge
Cu fiecare gand ce trece
Visul meu se tot frange
Iar speranta devine mai rece

Te strig nu imi raspunzi
Te-ating..te cufunzi
In intuneric si in soapte
Sunt singura in noapte

Fericirea mi se pare departe
Universul intreg ne desparte
Iubirea e un rand dintr-o carte...



( poezia nu imi apartine , e a unei bune prietene pe care o iubesc mult si stie si ea asta )

4 comentarii:

  1. si melodia...e tare:x..... i get lost in this world....:-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna...
    Daca esti interesata de hainute dragute la preturi mici arunca o privire in blogul meu-linkul de mai jos, rascoleste prin etichete si poate vei gasi ceva ce iti place:)

    Multumesc

    http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere