marți, 19 mai 2009

Sentiment . Falsitate .

Mi-e frica sa nu traiesc din nou acele sentimente .
Scutul meu este rautatea si faptul ca mereu ii ranesc pe cei ce ma inconjoara. NU vreau sa fac asta insa orgoliul meu invinge. Un defect pe care incerc sa il transform in calitate, singura nu pot . Iar tu nu ai vrut sa ma ajuti .

Dupa cum spunea un prieten , oamenii vor uita tot ce ai făcut, tot ce ai spus, dar niciodată nu vor uita cum ia-i făcut să se simtă.....poate daca te-ai fi straduit un pic mai mult...Stiu. Si eu . Dar , putina rabdare ti-am cerut. Vezi ? Trebuia sa simti . Nu sa intelegi .

Imi pare rau .

Acum.......vreau sa invat sa simt fara sa imi pese de consecinte . Sa simt prezentul , sa ma bucur de ceea ce inseamna el . Sa simt ca traiesc cu adevarat fara sa filtrez totul prin prisma materialului si....sa invat sa iert .


Ai incerca sa ma ajuti ?...dar fara sa ti-o cer eu ...

12 comentarii:

  1. Se pare ca cineva incearca sa evadeze din trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Constientizarea dorintelor si a piedicilor e doar un pas catre reusita... Ai incredere in tine si in sentimentele tale. Restul va veni de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  3. uf... nu`mi suna a bine.. ar trebui sa nu mai folosesti acel scut pentru a te apara....ca pana la urma, tot vei fi ranita de cineva sau de ceva..
    trebuie sa fii curajoasa si sa crezi in tine si in oamenii care te inconjoara..
    si da, i-ai cerut putina rabdare.. dar.... daca nu a fost dispus sa ti-o dea, asta arata ceva.
    incearca sa traiesti prin prisma zilei de azi, a viitorului.. nu prin cea a trecutului. uita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori e nevoie de o schimbare si asta trebuie sa vina de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori prezentul e singura cale de scapare si cea mai buna poate

    RăspundețiȘtergere
  6. ai spus ca vrei sa inveti sa simti si sa nu te mai gandesti la consecinte. poi... simte... e atat de simplu. si nu mai gandi la consecinte. be great.

    RăspundețiȘtergere
  7. Carpe diem!Cel mai bun lucru.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Acum.......vreau sa invat sa simt fara sa imi pese de consecinte . Sa simt prezentul , sa ma bucur de ceea ce inseamna el . Sa simt ca traiesc cu adevarat fara sa filtrez totul prin prisma materialului si....sa invat sa iert."
    ar fi frumos sa am puterea sa fac asta...extraordinar chiar...dar scutul meu de autoaparare nu imi mai da voie sa risc...
    multumesc de sfat.o sa incerc totusi sa tin cont de el :]

    RăspundețiȘtergere
  9. super.imi place mult de tot>:D<
    sa fii iubita si fericita iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere