miercuri, 24 iunie 2009

ireversibil s-a incheiat povestea .

inutil sa mai zic ceva .

mi-am pierdut deprinderea de a scrie .

pa!

21 de comentarii:

  1. iti doresc o zi minunat de sanzaiene si plina de inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai cu curaj...
    O pauză e bine venită oricând.
    Hugs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trec si eu prin astfel de stari, imi vine sa dau cu blogul de pamant, ba mai mult il si sterg, insa am grija sa-l salvez inainte, apoi, imi pare rau, ma simt singur si stingher, am nevoie de ceva care sa-mi umple vidul din jurul meu creat, atunci imi dau seama ca am gresit si-l refac urgent.
    Asa ca te rog sa te mai gandesti, lasa-l asa si cand ai starea necesara, iti spui un gand, o fraza sa apara si este suficient. Cei ce te citesc, iti vor intelege starea.
    O dupa masa de Sanzaiene linistita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai mai, cum asa?
    Toate trec..vor trece si probleme de acum..te asteptam cu drag sa vorbesti cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu eshti singura, nu uita asta
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate e indicat sa cauti o noua muza...?

    RăspundețiȘtergere
  7. eu mi-am sters de 2 ori blogul, pentru ca simteam nevoia de o schimbare dar de fiecare data mi-am dat seama ca am gresit. :) dar stii cum este, trebuie sa faci in viata exact cum simti ca este mai bine... pauzele fac foarte bine in sintuatii de genul asta.:) come on, be happy ( stii melodia ...\:d/ don't warry / be happy \:d/)

    o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  8. pofta vine mancand:)
    cand nu aveam idei,mi se spunea asta:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Te mando un saludo desde algún sinsentido lugar de México.

    "La vida es un gran circo, pero sin espectadores"

    RăspundețiȘtergere
  10. scumpiliko... revino-ti...
    uite aici: http://notcallgirls.wordpress.com/2009/07/06/head-under-water/

    RăspundețiȘtergere
  11. nu da dovada de slabiciune... hai revinoti... hai sa te vedem.... ai facut un blog.... bravo.... cum este? pai este bun!... spledid... te las? de ce dracu?

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar daca ai pierdut-o, o sa o regasesti tu...nu? kisses!

    RăspundețiȘtergere
  13. puterea vine din interior, nu fugi de oglinda... pana la urma vei fi iar in fata ei si va trebui sa te privesti!
    Ma-nclin! Frumos blog..

    RăspundețiȘtergere
  14. nu e aici sfarsitul...gandeste-te! Foarte frumos blogul.hugs^^

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc pentru incurajari !

    tot nu am dorinta aia nebuneasca de a scrie , de a impartasi cu voi sentimentele mele ...dar incerc sa imi aduc aminte :)

    a fost foarte frumos sa vad ca sunteti alaturi de mine .

    nu am incetat in nicio zi din a va citi si a vedea ce mai faceti .

    va imbratisez cu drag pe toti !

    RăspundețiȘtergere
  16. hey :) super tare blogul tau.. te-am adaugat la blogroll ;) poate reusim sa si vorbim intr-un fel.. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  18. am vazut ca mi-ai dat add si apoi mi-ai dat deny.. george_ibm e idul meu..

    RăspundețiȘtergere
  19. ciokolatziko!
    put the post back!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. C mon, nu te lasa intimidata de alti mici factori... scrie in continuare!

    Ti-o cere un anonim care te urmareste :P

    RăspundețiȘtergere