vineri, 19 iunie 2009

Nu viata mi-a facut o surpriza acum , ci moartea .

19 comentarii:

  1. o lectie ?....nu stiu .
    o durere prea mare , da .

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-o zi, moartea ne face surprize tuturor :).. trebuie sa ne obisnuim cu acest lucru, ca atunci cand ne mai face unele vizite, sa nu cadem in plasa ei si sa ne simtim rau..... Face parte din viata... e inevitabil..

    RăspundețiȘtergere
  3. nu poti sa vorbesti despre moarte ca si cum ai vorbi despre o dezamagire mare in viata .

    moartea e necrutatoare . te arde pe dinauntru , te doboara , te termina .
    iti ucide gandurile frumoase , pofta de viata si optimismul .
    ea nu stie de frica , de durere... ea doar vine isi face treaba si pleaca ..

    nu ai cum sa te lupti cu ea .

    nu ai cum sa o invingi .

    RăspundețiȘtergere
  4. ce-am patit ?
    bunicul meu....a murit .

    RăspundețiȘtergere
  5. Condoleantze >:D< ... astea sunt cele mai grele momente.

    RăspundețiȘtergere
  6. normal ca nu ai cum sa te lupti cu ea.. dar asta e.. vine, iti ia oamenii pe care ii iubesti si pleaca... nu trebuie sa o lasi sa te chinuie.

    Lucrurile astea se intampla, si o sa vina unele si mai dureroase... Trebuie sa fii tare si sa treci peste ele.. Altceva nu iti ramane de facut daca vrei sa traiesti in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  7. sa lasam ultima suflare pentru mai tarziu, te-as invita cu mine prin acest univers al vietii fara a privi in pamant, ci numai in jurul nostru si zau ca vom face legamant ca, nici macar in gluma sa ne aducem aminte de ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Condoleante...la fel simteam si eu cand a murit bunica...i-am scris chiar si o poezie :) atat mai puteam sa fac...niciodata nu realizezi cat de mult tineai la cineva decat atunci cand nu mai este langa tine...Fii tare!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Condoleante :(..este un moment greu, care va ramane in amintirea noastra..dar trebuie sa mergem inainte, nimeni nu este nemuritor :(

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu trecut prin experiente de genul acesta.dar trebuie sa te gandesti ca poate acolo e mai bine pentru el.:* ai grija de tine si de sufletul tau.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Vine o zi...
    Vine o zi...
    Cand se va sfarsi...
    Nimeni nu va sti oare cand va fi :|

    Imi pare rau sa aud asta. Sper sa fii puternica si sa treci peste acest eveniment neplacut.

    Condoleante.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti inteleg durerea,mi-a murit mama,mi-a murit sotul si am simtit atunci ca universul meu s-a terminat,dar a trebuit sa gasesc resurse tot in mine sa pot merge mai departe,D-zeu,mi-a dat puterea sa ma refac,ii simt insa ca de acolo de sus au grija mea si sunt alaturi de mine...bunicul tau va fiu ingerul tau pazitor,va fi alaturi de tine de cate ori iti va fi greu,nu uita asta!

    RăspundețiȘtergere