vineri, 25 septembrie 2009

In acelasi loc

Intunericul domneste acum lumii intregi .
"Mica fetita , de ce plangi ? "
"Nu am unde sa ma duc . Sunt pierduta printre vise . Alerg, alerg ,alerg....dar deodata muzica se opreste, filmul se opreste....intreaga viata se opreste . Privesc in jur , totul e impietrit . Asta e sansa mea sa imi schimb destinul .
Sub niste copaci goi , statea pe o banca cu privirea in pamant . Mi-as dori sa ii vad ochii , misterioasa expresie a fetei si un zambet .
Degeaba...nu pot sa il readuc la viata . Nu pot sa il schimb . Renunt .
Si uite asa vor trece anii.......si continui sa alerg...... "
"Fetita, in curand se va face zi . "
Soarele a rasarit si nimeni nu a mai stiut nimic de ea ....probabil alearga .


Ma gasesti la locul obisnuit oricand vei avea nevoie de mine . Voi ramane acolo pana cand totul se va termina .


13 comentarii:

  1. fetita mea mica...stiu unde te gasesc..la locul obisnuit...pt k eu sunt langa tine...uita te mai bine..pup

    RăspundețiȘtergere
  2. :) si alearga..si alearga..si atat

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place melodia. zambeste :).... in unele zile e mai usor, in altele mai greu... trebuie sa stii cum treci peste alea mai grele... si nu-mi place fraza aia cu soarele a rasarit si nimeni nu a mai stiut nimic de ea.... e prea tragic postul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos, poate toti vrem sa alergam de anumite lucruri....

    RăspundețiȘtergere
  5. in viatza nu facem decat sa alergam.tot timpul alergam.dupa una sau alta.dar tot timpul alergam dupa ceva.sau de ceva.si asa ne trece viatza.si asa ne pierdem viatza,alergand...

    RăspundețiȘtergere
  6. Off topic... Tu de unde esti? Nu te agat sau ceva, imi tre' pt un ,,studiu". Iti arat in cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi! Mi-ai zis fix dupa ce m-am coit o groaza pe toate tampeniile alea pe care tu ai cont si eu nu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maine, dupa ora 22, gasesti pe blogul meu ceva... care te priveste ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutare . Demult intru pe pagina ta de web si imi place ceea ce vad . Si eu am deemult bloguri /site . Poate ai dori sa facem un banner exchange sau link exchange sa ne ajutam unu pe altu te rog detinem si un radio anti manele multumesc .ma poti contacta pe idul infowhisper de messenger sa vorbim multumesc o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  10. de ce noi fetele ne gasim mereu un loc in care sa asteptam? daca intr-o zi ne vom schimba toate locurile? oare ce se va intampla?
    salutari:D

    RăspundețiȘtergere
  11. E atat de urat sa fi singur....ai scris foarte frumos...imi place...

    RăspundețiȘtergere