sâmbătă, 12 septembrie 2009

Leapsa 3

Multumesc Killer !

Ziua cea mai frumoasa: cand visele mele se vor implini .

Cel mai mare obstacol: banii .

Cea mai mare greseala: sa nu crezi in tine, in visul tau .

Radacina tuturor relelor: orgoliul .

Distractia cea mai placuta: dansul .

Cea mai mare infrangere: pierderea curajului de a infrunta viata .

Cei mai buni profesori: info , mate .

Prima necesitate: incredere .

Ceea ce te face cea mai fericita : iubirea , respectul si fericirea celor din jurul meu si dansul .

Cel mai mare mister: viata .

Persoana cea mai periculoasa: -

Cel mai rau sentiment: regretul, ura .

Cel mai bun cadou: surpriza .

Calea cea mai rapida: sinceritatea .

Sentimentul cel mai placut: de implinire.

O protectie efectiva: mintea .

Cel mai bun remediu: acasa .

Forta cea mai puternica: de a rezista .

Persoanele cele mai necesare: cele care ma iubesc si pe care le iubesc .

Lucrul cel mai placut dintre toate: linistea sufleteasca .



Mai departe tuturor cititorilor mei .

2 comentarii:

  1. o iau și eu când mă întorc peste trei zile, că nu cred că voi avea acces la net :)

    RăspundețiȘtergere