marți, 6 octombrie 2009

Ce iti face tie ziua mai frumoasa ?

Idee preluata din reclama de la Poiana .

30 de comentarii:

  1. pai..sunt atat de multe...nush..o acadea...un "te iubesc" sincer...un zambet de la persoana potrivita...o imbratisare de la un prieten...un pupic de la mama....si lista poate continua...

    RăspundețiȘtergere
  2. de dimineata : privirea, zambetul si salutul LUI :)
    apoi, ziua e din ce in ce mai frumoasa de la sine..

    RăspundețiȘtergere
  3. mai,cel putin acum,melodia de pe blogul tau mi'a facut ziua mai frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Semnele alea din postarea iniţială au şi ceva semnificaţie?

    RăspundețiȘtergere
  5. sandwichurile mamei :P , o zi senina si glumele prietenilor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. portofelul plin cu bani. nimic care sa-mi fie refuzat si el uitandu-se numai la mine. (ce egoista sunt)

    tare ideeeea:*

    RăspundețiȘtergere
  7. buna idee .
    o imbratisare calda >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Raspunsul meu vine in postul urmator :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna.Uite mai de la ce o sa ai ziua mai frumoasa:de la linkul asta,dureaza filmuletul doar un minut doua si apoi te face sa zambesti nu o zi,ci mai multe.Ia verifica:
    http://melicovici.blogspot.com/2009/09/postarea-tuturor-postarilordoi-batranei.html

    RăspundețiȘtergere
  10. pfff.sunt asa de multe.ca si fata din reclama as vrea sa stau o zi intreaga in biblioteca sau intr'o librarie.un sarut din partea lui.zambetul unui copil de pe strada.cafeau bauta in compania mamei.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un telefon de la prietenul meu plecat in strainatate, o carte buna, un zambet de la necunoscuti sau de la prieteni, o gluma reusita, vremea frumoasa, putina ciocolata dupa masa, sa-mi iau ceva ce-mi place, fara sa-mi fac probleme ca n-am bani...

    RăspundețiȘtergere
  12. umm ..o cana plina cu fericire ?!

    RăspundețiȘtergere
  13. O cafea tare, un zambet si putin timp cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  14. O amintire uitata, si afectiunea..indiferent de la cine vine..uneori speri doar sa vina, nu mai conteaza de unde. si blogurile care le citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. sincer... pentru mine o zi frumoasa e o zi in care sunt alaturi de prieteni la shopping in unul din cele mai tari mall-uri cu muuulti bani pentru a ne cumpara tot ce ne dorim :P ar fi o zi perfecta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce imi face mie ziua mai frm? Ce mi'ar face mie ziua mai frm...
    Acel ceva care odata imi umplea ochii de lumina.

    Stii...ca atunci cand esti mic si primesti o mingiuta colorata:).

    Numai ca acum sunt adolescenta. In fine! Complicat... Si aici totul se rezuma la iubire :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Aha... deci era vorba de "Idee preluata din reclama de la Poiana"...

    RăspundețiȘtergere
  18. O cafea cu mult lapte...

    Si mare, pe care o vad in fiecare dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Un "buna dimineata" rostit pe buzele mele de catre el si o cafea cu lapte impreuna cu el. :*

    RăspundețiȘtergere
  20. ... o lume fericita, si Soarele sus pe cer.

    RăspundețiȘtergere
  21. prietenii mei mia-ar face ziua mai fericita.....sa-mi petrec ziua cu ei si sa ma distrez...sau sa fiu cu pers iubita..:x una din cele doua variante :D
    dar tie? :>

    RăspundețiȘtergere
  22. Sou do Brasil. Não entendi o que está escrito em teu blog, mas gostei das músicas, e do estilo. Big Big Word é uma música bem bonita.

    RăspundețiȘtergere
  23. o punga de jeleuri,zambetul celor din jur, papucii mei pufosi si verzi si caldura patului la 12 dupa-masa...

    RăspundețiȘtergere
  24. o plimbare lunga pe o ploaie calduta de primavara

    RăspundețiȘtergere