marți, 27 octombrie 2009

Fericirea exista



Sunt sentimentele noastre pe care oricat am vrea nu le putem schimba .
Tristetea , fericirea ne apartin , dar nu trebuie sa abuzam de ele .

30 de comentarii:

  1. Tot ce e natural e frumos. Si frumusetea inseamna fericire.
    Cu siguranta stii cat de norocoasa esti...pentru tot ce era dincolo de imagini. Si nu numai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e ceva mai mult decat niste poze...de fiecare data cand le vei revedea...you ll have a nice feeling...:) imi place mult:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu doar ca exista dar te si tine.. atat cat vrei tu sa existe.

    RăspundețiȘtergere
  4. iubi-fericirea mea,sigur ca exista,ce frumoasa e viata cind esti fericit(a)
    Eu sunt minunea lumii
    spunea ieri trandafirul,
    Cine-ar avea curajul
    Sa-mi faca vreo durere.
    Cand privighetoarea isi
    repeta zefirul
    O zi de fericire,un an de lacrimi eterne(omar-Khayam)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciudat sentiment: in film esti vesela mereu, dar simt o oarecare tristete... Ai schimbat numele blogului, sa inteleg ca ai trecut la alta faza a vietii si te uiti cu nostalgie la trecut?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Sadd - Multumesc :)

    @ Mih - Sincer, cateodata uit tot ceea ce am .

    @ Jynx - Da . Fericirea depinde in cea mai mare parte de noi .

    @ Anonim - Urasc sa nu stiu cui ma adresez .
    Revenind la subiect, superbe versuri .

    @ Canguru`- Mereu voi privi cu nostalgie in trecut , la fericirea vremurilor de altadata . Acum m-am mai maturizat, m-am schimbat...de acum e altceva .

    RăspundețiȘtergere
  7. vai ce fain :X asta e video`ul de care mi-ai vorbit nu? :X:X pf e super asa cand vezi poze.. si iti amintesti cat de fericita erai... si poate in momentul cand faceai pozele... nu constientizai ca lucrurile stateau bine... dar acum, cand le revezi... ai un alt sentiment :x si pur si simplu iti incalzesc sufletul :x si mie mi-au amintit de unele momente petrecute impreuna :P :x

    >:D<>:D<>:D< big hugs :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Di - E un amalgam de sentimente .

    Big hugs to you too my darling :)

    RăspundețiȘtergere
  9. as zice mai multe cuvinte dar mai bine unu' singur si il despart in silabe :)) :
    fan-tas-tic :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai bine scriai tu niste cuvinte despre ,,fericirea" asta pe care o invoci? Ca eu vad doar niste poze cu o melodie pe fundal.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma uitam dupa blogul tau si nu il vedeam. de fapt era numele schimbat. Deci e vremea schimbarilor?
    Si incearca sa nu uiti ce ai..priveste totul ca bucati din imensul puzzle ce il reprezinti. N-ai voie sa uiti. Cand tragi linie, asta e tot ce conteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Lilu - Mul-tu-mesc ! 8->

    @ Singur Eu - Sincer nu :D imi vine putin greu sa scriu despre fericire, mie una mi se pare ca imaginile vorbesc de la sine .

    @Mih - Da ...a cam inceput perioada schimbarilor, care o sa tina mult timp de acum incolo . Iar in legatura cu a doua parte, e nitel mai greu de pus in practica, se stie , dar nu imposibil, stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie mi se pare ca atunci cand vorbesti despre fericire sau nefericire (si alte lucruri mari care tin de asta) tre' sa spui niste cuvinte. Ca sa ne dam seama daca ai inteles ceva...
    Imi cer scuze, spre deosebire de copiii de pe-aici, eu am terminat liceul mai demult si sunt mai pretentios, de felul meu!
    P.S. Virgula dintre ,,fost" si ,,copil" e pusa prost (din punct de vedere gramatical). Stiu ca vreai sa sugerezi o pauza. Asa ca iti recomand niste puncte de suspensie!

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Singur Eu - "Domnule Pretentios " :) , multumesc mult de recomandare ! Insa eu imi asum greseala, gramaticala evident , si o sa ii port "povara" dat fiind ca au inceput sa ma sacaie punctele de suspensie, mi se pare ca sugereaza mult mai mult decat as vrea eu si pentru mine virgula aceea e perfecta .

    Vorbind despre a scrie sau a nu scrie despre "toate aceste lucruri mari " , sentimente existentiale pentru fiinta umana , da-mi voie sa iti zic ca ai dreptate insa am si eu opinia mea pur personala. Eu , un copil care inca nu a terminat liceul am vrut pur si simplu sa arat si o dovada de fericire avand in vedere ca toata lumea imi reprosa ca blogul meu a devenit unul mult prea trist . Nu pot sa scriu despre ceva ce nu simt cu adevarat, as putea sa "aberez" unele lucruri despre fericire insa nu ar fi in acelasi fel ca atunci cand ai simti cu adevarat, ceva de genul ca nu pot sa imi dau cu parerea despre o persoana pe care nu am mai vazut-o demult dar pe care am cunoscut-o undeva in trecut .Poata firea mea mult prea dramatica e de vina .
    Imi cer scuze si eu ca nu ma ridic asteptarilor tale . Si cred ca ai sa imi dai dreptate cand am sa zic ca important e ceea ce spun si simt eu si apoi parerea celorlalti .

    Multumesc de consecventa si multumesc pentru critica aceasta constructiva, probabil ma voi gandi foarte serios la un articol cu si despre fericire scris 100% . O voi lua ca pe o provocare, sa vedem ce iese :)

    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. ,, (...) important e ceea ce spun si simt eu si apoi parerea celorlalti"
    Rezon!

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt cele mai frumoase amintiri/sentimente. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Am un premiu pentru tine. Click: http://againogre27.wordpress.com/2009/10/29/premiu/

    RăspundețiȘtergere
  18. mulţumesc, şi în plus voluntariatul te eliberează de stresul zilnic, cel puţin la mine aşa functioneaza majoritatea timpului.Mă bucur mereu să cunosc persoane care au răbdarea să-i ajute şi pe cei mai puţin norocoşi. Baftă şi ţie in continuare.

    ...şi hei, trebuie să-ţi găsim sulfetul de copil pierdut.Dacă începi să-l ţii ascuns prea mult timp îţi asumi riscul să uiţi unde l-ai ascuns...

    RăspundețiȘtergere
  19. superbe pozele...fericirea chiar exista in ele :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumos video-ul tau!Se vede ca esti o persoana care traieste viata cu zambetul pe buze.Sa ramai asa,ciocolatzika!

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte frumos din partea ta 8->
    numai sa-ti dai seama ca acele persoane chiar merita....

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu nu pot sa urmaresc astfel de filmulete... ca ma apuca plansul! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. frumusica foc..si cu un zambet care-i poate lumina ziua cuiva!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc draga mea!
    SA FIE SI PENTRU TINE UN CADOU DE SUFLET CU MULTE GANDURI BUNE!
    Te imbratisez cu drag si-ti doresc o duminica superba!

    RăspundețiȘtergere