vineri, 2 octombrie 2009

Ieri vis . Azi cenusa .





Privire inocenta, suflet pur. Toate au disparut .
Ochii ei stralucind de fericire...acum goi si intunecati .

Nu vreau sa te intristez . Sentimentele dau valma si incerc sa ascund nehotararea si timiditatea care m-au cuprins . Asta am facut tot timpul, m-am prefacut drept altcineva si de aceea acum cand se presupune ca am totul, de fapt nu am nimic .

Nu te am pe tine, nu am curaj, nu am destula ambitite sa continui , nu am putere sa infrunt lumea.

Tu , cel care citesti . Fii fericit ! Gaseste bucuria lucrurilor marunte care te inalta spre perfectiune, bucurie pe care eu am pierdut-o demult .

Iti vine sa crezi ? Nici visele nu mai sunt de partea mea ... .

Cred ca iar am reusit sa va dezamgesc . Flacara acea mica , atat de mica incat cu greu o obervai ... e acum cenusa . Spulbera-ma in vant si ajuta-ma sa imi gasesc locul altfel lasa-ma sa ma pierd fara urma .

Aproape tot ce mi-am dorit s-a indeplinit . Ironic . M-am afundat mai mult .

Te-ai saturat nu ?...sa ma vezi cu zambetul pe buze dar cu ochii tristi , sa scriu despre neajunsuri si durere . Vreau ca tu sa te bucuri alaturi de mine, nu sa plangi .
Ajuta-ma sa cred in tine .

Iar cer ajutorul. Am uitat ca eu nu pot face asta .
Totusi .... .

17 comentarii:

  1. e foarte greu sa gasesti bucuria lucrurilor marunte acum cand toti le cautam pe cele cat mai mari... tu de ce nu o incerci sa o gasesti? ai atatia oameni care te iubesc si iti doresc binele. pentru ei fii tare si mergi mai departe. cu zambetul pe buze, puternica, gata de noi aventuri cum s-ar spune :).... vin vremuri mai grele decat acestea... trebuie sa fii pregatita pentru ele ca sa le faci fata.... si ca sa iasa totul bine. Gandeste pozitiv. Stiu ca e greu...dar... ce ne ramane de facut?

    RăspundețiȘtergere
  2. of iar postare sad.. as vrea sa te fac eu fericita.. sa nu te mai vad asa. as vrea sa-ti impartasesc visele mele , chiar f multe la numar sa te duc in tarile calde sa scapi de tot ce e rece si urat si umed.. doar ca sa te fac mai happy :D

    RăspundețiȘtergere
  3. trista postare...dar nu pot fi toate vesele...
    daca te ajuta cu ceva[desi nu cred...]nu esti singura care se afla in situatia asta...
    dar nu avem ce face...
    [ai grija de tine] >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. totusi ... exista Pasarea Phoenix, ce se mistuie in flacari si renaste din propria cenusa ...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ai dezamagit pe nimeni, acusi "o sa te pierzi in amanunte" din nou si o sa uiti de tot si de toate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce trist:(.

    Stiu cum e.
    Dar trebuie sa fi dura...ca sa spun asa.
    Va fi o cale si pentru tine.

    Si ...nu incerca sa evadezi din propria ta viata, nu iti va da drumul, e mult prea greu , cel putin mie asa mi se pare.

    Fi dura!...Ai grija de tine! Tine-te tare!

    Stiu ca poti:) sa treci cu bine si peste asta!

    (chiar daca nu te cunosc personal...imi dau seama ce fel de persoana esti din postarile tale)

    RăspundețiȘtergere
  7. In fiecare postare se vede ca iti pui sufletul sa vorbeasca si pare atat de fragil,stii cum sunt frunzele toamna-culori ruginii,calde,textura usor rigida,si mai ales sensibile la orice atingere.Se pot sfarama la cel mai mic contact.Ai grija de sufletul tau!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. de acord cu andreea.n'as fi putut'o spune mai bine.
    va fi bine.ai grija de tine.hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Îţi mulţumesc mult pentru sfat, pentru că ai vizitat blog-ul meu.
    În schimb, eu..de cum ţi-am deschis blogul, m-am simţit inundată de bucurie, şi nu de alta ci din cauza luminozităţii, a melodiei frumoase(apropo: cine o cântă? )
    e ciudat cum o pagină web poate spune atâtea despre persoana care o deţine şi o moderează.
    Se cunoaşte că pui suflet în ceea ce scrii.
    Don t ever give up.
    Gândurile asemănătoare cu cele proprii ne încurajează şi ne fac viaţa mai simplă, mai clară..
    Hug !

    RăspundețiȘtergere
  10. ai grija de tine.>:D< fii happy .esti prea frumoasa ca sa ai un zambet trist sau o privire nefericita,
    :D:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Gandurile voastre frumoase si incurajatoare ma ajuta foarte mult si imi fac un mare bine .
    Inca o dovada ca scrisul ajuta la vindecarea sufletului .
    Reusesc astfel sa regasesc bucuria lucrurilor mici.
    O imbratisare calda tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  12. Melodia este cantata de Katie Herzig si se numeste Forevermore .

    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ...Tu spui:
    Ajuta-ma sa cred in tine .

    Iar cer ajutorul. Am uitat ca eu nu pot face asta .
    Totusi .... .
    Imi place sa cred ca aceste cuvinte sunt adresate Creatorului si daca este asa, cu siguranta ca vei primi ajutor mai repede decat ai crede tu draga mea. Sufletul se simte in nesiguranta , cand este rupt firul rugaciunii dintre Dumnezeu si om.
    Nu-mi place sa stiu ca dincolo de acest 'sistem virtual' exista cineva atat de trist...si dezamagit.
    Hai inveseleste-te pret de o clipa, macar cat mirosi minunatele arome unice , pe care cu mare drag ti le trimit de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna dimineata draga mea! Priveste in tine ,sigur vei gasi macar si o raza care sa-ti lumineze chipul. Te pupicipe obrajori frumoaso!

    RăspundețiȘtergere
  15. e Ceva..si eu ma simt la fel ca tine! nu vreau sa ma plang, nu vreau sa-mi fie mila de tine. vreau sa fii dura cu tot. orice apare in fata ta, fii dura.
    asa am facut eu..pana a aparut cineva la care nu ma asteptam si mi-a aratat cum sa ma bucur. radea de bucurie cand isi amintea cum culegea mere din livada, cum alerga prin baltoace si se stropea toata, ca apoi mama ei sa o certe ca s-a murdarit. o persoana ambitioasa care mi-a transmis si mie din gandurile ei.
    tu, tu esti ceea ce esti. nu forta lucrurile, lasa-le sa vina de la sine...sa curga prin tine..probabil ai inima impietrita si gol in stomac...singurul antidot: un rau de caldura care sa inmoaie piatra...
    >:D< stii ce ai de facut!

    RăspundețiȘtergere