duminică, 25 octombrie 2009

La nesfarsit

Lucrurile se misca in jurul meu cu o viteza de nedescris , trec zile , saptamani , luni ...
Gandurile si sentimentele mele au ramas la fel. Nimic nu se schimba . Aceeasi stare la nesfarsit. Nu e rau dar nici bine .

Lipseste .

Mi-am inchis intr-o cutie amintirile care m-au bantuit pana acum . As putea zice ca am ramas doar cu un mare gol . Va multumesc ca vreti sa ma ajutati sa il umplu....dar nu e de ajuns .

Ador sa privesc focul arzand . Imi da speranta si ma umple de caldura . Cantecul lui ma alina .
Incearca si tu si ai sa vezi .


16 comentarii:

  1. tot timpul o sa ramana acel gol.... poate va veni cineva ca sa il umple... dar nu va fi de ajuns... doar cu timpul o sa fie mai bine... si nu o sa il mai simti asa dureros... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. timpul chiar este cel mai bun medicament, iar muzica este un bun supliment.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mi-am inchis intr-o cutie amintirile care m-au bantuit pana acum . As putea zice ca am ramas doar cu un mare gol . "
    Vei putea sa umpli golul.O sa vezi!
    Vai ce melodie8->

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba piesa! Ce multa tristete pe blogul tau...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Indiferenta. Cel mai major dusman al sufletului omenesc. O data instalata, nu mai poate fi eradicata in totalitate in viata asta. Si e asa de usor si tentant sa dai click pe "install"-ul acestui program...

    RăspundețiȘtergere
  6. acum am vazut video`ul... la inceput am ascultat doar melodia...superb :X si versurile sunt asa de faine.... dar e too sad... :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Suntem niste pioni pe marea tabla de sah a divinitatii, si totusi suntem ceea ce vrem sa fim, amintirile mereu vor ramane, frumoase sau dureroase, mult curaj, timpul e doar o forma...

    RăspundețiȘtergere
  8. poate imi lasi un id
    ceva
    a big hugggggggg :x

    RăspundețiȘtergere
  9. ma regasesc in cuvintele tale ca si intr-o oglinda. cu toate ca multi vor sa afle ce duce la starea asta de tacere, melancolie sau indiferenta fata de lucrurile din jur, e greu de ajuns acolo... ne ramane doar sa asteptam: zile, saptamani, luni...

    RăspundețiȘtergere
  10. in anumite situatii nu are cum sa te ajute nimeni.nici macar tu.ei nici macar nu au habar ce se intampla cu tine.cel putin eu,de multe ori nici macar nu pot exprima ce simt.nici macar eu nu astiu ce simt,dapoi altii??cum m'ar putea ajuta ei??vezi sa nu...
    tu esti singura care te poate ajuta.
    ai grija de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Ok. Cand iti revii din starea asta de cacao fara lapte sa pui o floarea soarelui mare la inceputul postului ca sa stiu si eu ca pot sa reincep sa te citesc.Pacate de zilele pierdute in mizeria pe care ti-o faci singura.O sapt. este de ajuns sa plangi dupa laptele varsat.Come back ito the light!!! that's an order :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc calduros pentru gandurile voastre . Sincer imi pare rau sa stiu ca sunt si alte suflete care se regasesc in cuvintele mele, pentru ca e trist .
    Dar nu o sa ne pierdem speranta , soarele chiar va rasari .

    @ RRRR - Da, sa traiti! O sa ascult ordinul ce vine de la acest necunoscut RRRR . Cateodata mai avem nevoie si de astfel de palme ca altfel ne pierdem in lumea melancoliei .

    RăspundețiȘtergere
  13. UNEORI MUZICA SE MULEAZA PE SUFLETUL NOSTRU...E MINUNAT!

    RăspundețiȘtergere
  14. extraordinar,nu stiam melodia una din cele mai frumoase melodii,bv :)

    RăspundețiȘtergere