joi, 15 octombrie 2009

Leapsa 4

Niciodata nu as putea sa ...

1 . renunt la mancarurile mele preferate .
2. nu mai scriu .
3. imi uit amintirile .
4. nu ii ajut pe cei care au nevoie de mine, pe cei pe care ii iubesc .
5. aleg dintre dragoste si partea materiala ( viata profesionala ) .
6. traiesc fara oameni pe care sa ii iubesc si sa ii respect si la randul lor sa ma iubeasca si sa ma respecte .
7. ranesc voit pe cineva .
8 . renunt la visele mele, la a face ceea ce imi place .
9 . ma schimb .
10. inteleg moartea .

Leapsa primita de la Jurnalul Rosu .
O dau mai departe urmatorilor : Di , Mic , Rocsanna , Ema , Sergiu , Andreias .

10 comentarii:

  1. poate unele de mai sus... ai vrea sa le poti face... ca faza cu amintirile :P Multumesc pentru leapsa :*:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Di - Gandindu-ma mai bine...nu as renunta chiar daca as putea...uneori amintirile pot constitui o eliberare si de asemenea sunt o dovada a faptului ca am trait , bune, rele...dar am trait .

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pt leapsa >:D< , e bine k gandesti asa, poate in viitor o sa primesti ceva bun, ceva ce sa iti placa :P, succes incontinuare cu blog`ul :*

    RăspundețiȘtergere
  4. moartea e un sarut. il primesti, dar nu stii ce urmeaza dupa

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos ;)).
    Multe din ele nici eu nu as putea sa...

    RăspundețiȘtergere
  6. E o leapsa tare draguta cred ca maine o voi prelua si eu. Oricum felicitari pentru blog, este extrem de fainut. Acum sa vin si cu propunerea: e ok un link exchange?
    Felicitari inca o data pt scrierile tale.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei bine..."Niciodata nu as putea sa ma schimb" -nici nu ai avea de ce sa o faci!Si eu ma gandeam sa scriu ideea asta. aaaa : sevus! :d

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc.
    Te asteapta una si la mine pe blog.:*

    RăspundețiȘtergere
  9. la mine e simpla treaba :)) NEVER SAY NEVER ;)

    RăspundețiȘtergere