sâmbătă, 17 octombrie 2009

Leapsa 5

Multumesc Mic. !

Cat e ceasul?

09.08
Numele tau este?
Silvia
Porecla?
Ciocolatika
Tatuaje?
Inca nu :)
Culoarea ochilor?
Caprui .
Locul in care te-ai nascut?
Roman .
Mancare favorita?
Toate! Sunt o gurmanda .
Ai fost vreodata in USA?
Nu .
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Mmm..cred ca nu....am ajutat la acest proces, intr-un fel sau altul....
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Da .
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Nu .
Crutoane sau bacon?
Ambele .
Zi favorita din saptamana?
Vineri .
Resturant favorit?
Nu am .
Ce sport iti place sa urmaresti?
Dansul....e si acesta un sport, nu ?
Bautura favorita?
:D...mai multe .
Inghetata favorita?
Cu vanilie si ciocolata .
Walt Disney sau Warner Bros?
Ambele .
Restaurant fast food favorit?
Ba da ba ba ba... I'm loving it ! McDonalds .
Ce culoare are dormitorul vostru?
Verde .
De cate ori ai copiat la vreun examen?
Mai conteaza ?
De la cine ai primit leapsa asta?
Mic .
In care magazin ai fi cheltuit toti banii de pe card?
Asta e doar un amanunt .
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Nu prea am timp sa ma plictisesc .
La ce ora mergi la culcare?
Depinde, tarziu oricum .
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
Habar nu am .
Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?
Nici asta habar nu am .
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Prietena mea, Claudia .
Ce asculti in momentul asta?
Nickelback - Rockstar
Care e culoarea preferata?
Nu am una preferata . Insa , simpatizez oarecum cu negru si maro .
Mare sau lac?
Mare .
Cate tatuaje ai?
Am mai raspuns odata .
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Nu am masina .
Ce preferi pisica sau catel?
Nu as putea sa aleg .
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Prefer vara si iarna :) .
Esti solo?
Da .
Esti indragostita de cineva?
Nu .
Cit e ceasul?
09.24

Mai departe pentru oricine vrea .

12 comentarii:

  1. un premiu de toamna :)
    http://adevaruriuniversale.blogspot.com/2009/10/premiu-de-toamna.html de wekkend de-dat-mai-departe

    RăspundețiȘtergere
  2. pot il "fur" si eu? :D sper sa nu te superi :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorry I don't know your language, but I love the song you have playing! Who is the artist?

    Peace, Christine

    RăspundețiȘtergere
  4. o da:)) interesanta leapsa :P prietena ta claudia uh?;;) :*:* miss you

    RăspundețiȘtergere
  5. Cool, tizo! :) Cam indecisa pe alocuri, probabil esti in gemeni. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Christine Gram : Katie Herzig- Forevermore

    RăspundețiȘtergere
  7. Scott Dunbar e tot... E muzica... E FREE!

    Mersi! Datorita tie, l-am descoperit.

    Ciao!

    Emil.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai era o intrebare: care e ciocolatika preferata?

    RăspundețiȘtergere
  9. Am luat-o si eu....te pup!
    si te astept pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere