vineri, 9 octombrie 2009

Pofta de viata

Si citeam....un "te iubesc" sincer , o imbratisare calda de la un prieten , o carte buna , vremea frumoasa , o cana plina cu fericire , afectiune , privirea , zambetul si salutul lui ...... ....si nu e o iluzie...chiar se intampla...chiar simt .


Se trezeste cu zambetul pe fata . A avut un vis frumos , probabil a calatorit prin lumea de ciocolata . Deschide ochii si zareste picaturile de roua care prevestesc aerul rece si proaspat de toamna . "Perfect, de abia astept sa imi curat trupul de starea de lene procurata peste noapte " ....se grabeste , ca de obicei a dormit mai mult decat trebuia .

Iese din casa cu sufletul incarcat de voie buna . De la magazinul din colt cere obisnuita cafea..."Nimic nu se compara cu savoarea unei cafele bune , bauta pe strada " si schiteaza un zambet cum numai ea stie . Pe strada intalneste tot felul de oameni , copii care merg spre scoala cu parintii de mana , batrani care au coborat pentru a lua ziarul si profita pentru a face o plimbare si a mai schimba o vorba cu vreun vecin , afaceristi care se grabesc spre birou toti fiind fericiti ca fac ceea ce le place , ca au parte de iubire , bucurie pe care i-o transmit si ei "Cat de mult ma bucur sa vad si oameni fericiti si ca imi impartasesc sentimentele lor, chiar daca ei nu stiu " .....

Totul tine de cei de langa tine . De felul in care alegi sa te porti fata de ei si de cum primesti ceea ce ei iti daruiesc neconditionat . E atat de simplu . Nu cer ceva anume . Totul imi poate face ziua mai frumoasa , trebuie doar ca eu sa vad asta si sa fiu in stare sa ma bucur de ceea ce imi este daruit .

Atunci cand iti doresti prea multe ignorand ceea ce ai s-ar putea sa nu primesti nimic .


12 comentarii:

  1. nu am înţeles că tot ce nu am iubit la timp, am pierdut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb!
    O lectie minunata!
    Citeam undeva: Ce e cand te trezesti cu o bucurie in suflet?
    Raspunsul: Inseamna ca iubesti...iubesti viata, florile, oamenii...totul...

    Plec de la tine cu un zambet sincer!

    RăspundețiȘtergere
  3. gen "nemultumitului i se ia darul":)..frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa dai atentie micilor detalii ce sunt esenta vietii.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place foarte mult raspunsul tau :P.... si da.. ai dreptate...conteaza foarte mult persoanele de langa tine... numai ca e foarte simplu, dar noi complicam totul si ne pierdem in complicatiile produse de noi.... si pierdem esentialul ... Si din pacate nu cred ca exista o persoana care sa fie asa cum spui tu sau altii... pana si eu ... care sa se bucure de lucrurile marunte, micile detalii... le ignoram... sau mai bine zis nu stim sa le apreciem. nu stim sa ne bucuram de ele in lumea asta dominata de bani.

    RăspundețiȘtergere
  6. da ai perfecta dreptate.
    Starea noastra depinde si de a celor din jur...

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot ceea ce e mai frumos e spus doar printr-un cuvant IUBIRE!... si exista atatea moduri de a iubi...:X

    RăspundețiȘtergere
  8. trebuie sa invatam sa pretuim lucrurile mici...cand vom reusi asta...vom sti cu adevarat sa ne bucuram de viata...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. am intrat astazi pt prima oara pe blogul tau..si ma bucur..te-am descoperit intamplator..sau poate ca nimic nu-i intamplator in viata..ma bucur sa redescopar sensibilitate..credeam ca traiesc intr-o lume de hiene dar uite ca mai sunt si oameni sensibili..Felicitari draga mea..sa ramai intotdeauna..un suflet de copil!

    RăspundețiȘtergere