duminică, 18 octombrie 2009

Simtiri

Am pierdut un prieten care de fapt niciodata nu mi-a fost prieten .
M-am transformat intr-un sloi de gheata .
Mi-am pierdut zambetul .
Si cel mai rau , nu pot face nimic sa schimb asta .


P.S. "Sa fii fericita!" , mi-ai spus .
Va trebui sa platesc un pret mult prea mare, dar voi fi intr-o buna zi .




Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?

Well, I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me

23 de comentarii:

  1. Santana feat. Citizen Cope - Sideways
    cauta si asculta.

    RăspundețiȘtergere
  2. eheee.... si eu de multe ori am fost un sloi de Gheata dar mi-am revenit in scurt timp :). Prietenii vin si pleaca, ca niste pietoni. Sunt printre putinele persoane care considera absolut natural acest lucru, desi imi este foarte greu sa o spun, prietenie adevarata exista dar pana o gasim nu mai avem chef de prieteni. ( devenim filosofi :)) , asta ca o gluma)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pot spune ca prietenii, cei adevarati..nu se pierd:)...Probabil ai pierdut una din acele persoane care te'a facut sa zambesti candva. Dar tu stii cel mai bine.

    Prietenie adevarati nu sunt pierduti decat daca ii ia Dumnezeu.


    Esti geniala:*...

    RăspundețiȘtergere
  4. mda.ironica replica "sa fii fericita!".nu o suport :| prea multa ipocrizie[constienta sau nu]nu doar 3 cuvinte.
    de parca ar fi asa usor.cu o urare,totul e bine.pe naiba...

    RăspundețiȘtergere
  5. Gheata se topeste intr-o buna zi...

    RăspundețiȘtergere
  6. draga mea... nu trebuie sa iti pierzi zambetul... o sa il recapeti intr-o zi... chiar daca o sa platesti un pret prea mare. Noi toti platim un pret pentru fericirea noastra, indirect.

    Nu vreau sa te mai vad asa... trebuie sa ai speranta ca va fi bine... mai devreme sau mai tarziu tot va fi bine... si trebuie sa lupti ca sa iti fie bine .

    >:D<:* I`m here for you :*

    RăspundețiȘtergere
  7. apropo am observat ca nu mai canta nimic pe blogul tau ;)) nu mai are ce sa imi intrerupta muzica :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Sti cum se spune : 'niciodaa nu stii ce-ai avut decand atunci cand l-ai pierdut'. Nu ti-a fost prieten decat dupa ce a disparut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si nu a fost rau cand ai crezut ca a fost prieten, si de fapt nu era...?

    E dezamagitor...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce frumoasa este melodia=p~
    am avtu cateva zile acum o luna cred,cand am ascultat'o incontinuu.Acum cred ca o sa fac la fel din cauza ta:D

    RăspundețiȘtergere
  11. poate nu a vrut sa para o ironie ceea ce a zis. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ 37seconds - Cu mare placere !

    @ Vasile Andreica - foarte frumoasa melodia . versuri superbe :) . Multumesc !

    @ Liviu - sper sa imi revin si eu cat mai curand . nu imi place sa fiu asa. eu nu sunt asa.

    @ Axe™ - Da...si eu vreau sa cred ca prietenii adevarati nu ai cum sa ii pierzi...probabil mi-am dorit eu prea mult acel lucru si am refuzat sa vad realitatea .

    @ Lola - sincer, pe mine m-a lasat fara replica .

    @ Adrian - se topeste...insa acum e asa de rece...

    @ Di - Multumesc mult draga mea !

    @ Duta - Si cand te napadeste un dor de ceea ce ai avut...cu greu mai scapi ...

    @ Wanna - A fost de parca tot ce am trait a fost o minciuna .

    @ Kali - Stiu . Melodia e superba !

    @ killer - O sa incerc :)

    @ Anna - Poate ca nu . Ce rost mai are oricum ?

    Va multumesc mult pentru gandurile voastre !

    RăspundețiȘtergere
  13. superba melodia, triste " simtiri " .
    Te-nteleg.. poate din pacate mult prea bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. This is beautiful "feelings." It is sad when we trust and find out later someone was really not our friend. It gets better with time...this I know.
    When someone goes away like that, it just means that there is a better love out there for you...your beautiful destiny is waiting!

    I love the song and you have a beautiful blog and heart!

    Happy Wishes to You :D

    Kelly - I tried to translate to your language below ( I hope it is good translation)

    Acest lucru este frumos "sentimente." Este trist atunci când am încredere şi de a afla pe cineva mai târziu a fost într-adevăr, nu prietenul nostru. Ea devine mai bine cu timpul ... asta ştiu.
    Atunci când cineva se duce departe de genul asta, ci înseamnă că există o dragoste mai bun acolo pentru tine ... destinul tău frumos aşteaptă!

    Îmi place melodia şi aveţi un blog frumos si inima!

    Dorinţe fericit pentru tine: D

    Kelly

    RăspundețiȘtergere
  15. nu te mai gandi la ce ai pierdut...gandeste te la ce mai ai inca...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Zambeste maine va fi mai rau!!!!
    Mai ai putin si iti schimbi blog-ul in "Wherever sad people congregate" nu uita "Life sucks and then you die" so ... keep a smiling face

    RăspundețiȘtergere
  17. Pfff...nashpa cand se intampla chestiile astea...un lucru sau 2 trebuie totusi avute in prim plan...daca s-a intamplat lucrul asta din dorinta lui/ei inseamna ca nu te merita sa ii fii alaturi si incearca sa nu te afecteze foarte mult si sa te mentii in continuare pe drumul tau, pentru ca se poate ajunge la depresii uratele de la chestii d-astea...mult succes:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Pe langa "Sa fii fericita!" am mai primit ca bonus si minunatul: Sper sa iti gasesti un prost care sa te merite 8-|

    RăspundețiȘtergere
  19. mda.uneori chiar nu mai este nimic de zis.nicio replica nu pare suficient de buna.uneori tacerea este suficienta...

    RăspundețiȘtergere