duminică, 1 noiembrie 2009

Inghet

Frigul mi-a impietrit orice sentiment , orice gand, orice simtire.  De departe se aud niste pasi venind incet spre locul care odinioara era plin de viata ...acum pustiu .  Pasii aceia goi ma ocolesc . Notiuni demult disparute din limbajul meu si uzate de timp revin in viata mea prin intermediul altor suflete. Altele si nu al meu.
Tot ce traiesc s-a transformat in boala cronica.
Azi timida....demult eram altfel.
Drumul presarat cu imagini goale si vorbe in vant nu se mai sfarseste. Ascult cum vantul misca frunzele copacilor si ma face sa ma opresc din visat.

Au cazut nasturii pe care cu sarguinta i-am cusut in haina veche si calduroasa de iarna. Trupu-mi se va raci . Mirosul de iarna prevesteste o noua etapa.
Nu vreau sa ma dezghet.
Asa simt mai putin.

13 comentarii:

  1. iar post trist si deprimant?:( of.... nu ti-a inghetat inca inima... Fii optimista. Incearca sa gandesti altfel. Iarna prevesteste o noua etapa, dar poate nu va fi mai rau decat acum. Lucrurile se aseaza... dupa furtuna apare soarele... Incearca sa il vezi, macar sa il astepti. O sa vina, daca nu a si inceput sa vina.


    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. acei pasi vin direct spre tine si vor sa-ti readuca zambetul pe buze, trebuie doar sa-i lasi.

    RăspundețiȘtergere
  3. la mine,au cazut cativa fulgi
    semn ca vine iarna !

    RăspundețiȘtergere
  4. Unele vise sunt incompatibile cu realitatea din jur, dar ne incapatanam sa le visam. Am devenit prizonierul propriului meu vis care ma aduce intr-o mare de singuratate si de neimpliniri. Maine voi implini 30 de ani si ma simt la fel de inghetat si de singur, inconjurat doar de propriile-mi fantasme intr-un subconstient ce greu mai razbate dincolo de cuvinte... citind ceea ce ai scris, printre lacrimile ce imi mangaie obrajii, ajung sa fac marturisiri pe care nici mamei sau tatalui meu nu le-am facut...poate din prea putin curaj sau prea multa rusine... maine e o zi ca oricare alta, in care voi scrie si eu probabil, inghetat de tot ceea ce ma inconjoara. Iar daca o imbratisare ti-ar alina macar un pic starea de spirit, mainile mele sunt acum in jurul tau...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e un post deprimat
    ....
    faptul ca inca vrei sa ramai inghetata nu ai cum pentru ca odata ce ai cunoscut sentimentele cam greu scapi de ele

    RăspundețiȘtergere
  6. uneori e mai bine sa fii inghetata,tocmai pentru ce spuneai si tu...asa nu mai simti...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eşti minunată prin tot ce faci, gândurile şi visele tale. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirosul care prevesteste o noua etapa trebuie sa-ti dea impulsul de a schimba si haina daca tot era veche si cu nasturii rupti, inghetul nu e o rezolvare, la primavara oricum se va dezgheta si doar transpui in timp ceea ce simti acum, timpul nu merita irosit

    RăspundețiȘtergere
  9. daca ramai inghetata o sa pierzi si lucrurile frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Di - Din pacate da....iar un pic de melancolie .

    @ uknowho - Atunci eu ii astept :)

    @ BoObOo - Si la noi a fulguit..asta mi-a si trezit starea aceasta .

    @Bogdan Oancea - Imi pare rau sa stiu ca sufletul unui om trece prin asemenea framantari . Eu iti urez un sincer si foarte calduros La multi ani! Multumesc pentru ganduri, multumesc pentru ajutorul pe care vrei sa mi-l acorzi desi starea ta sufleteasca e la fel de rea ca si a mea . Un cuvant de bine de la cine te astepti mai putin ajuta foarte mult asa ca eu iti zic sa nu te lasi prada acestor sentimente, sa le infrangi, eu asta fac zilnic si chiar daca uneori mai cad, ma ridic pentru ca viata e numai una si nu putem fi chiar asa de egoisti cu ea ..si nici cu noi, nici cu cei care ne iubesc, nu merita asta .

    @ Andremis - Macar asa..pentru cateva secunde.

    @ Lola - Ar fi perfect .

    @ adi - Multumesc din suflet !

    @ Adrian Barbat - Sa vedem ce va urma cand va incepe sa ninga cu adevarat si iarna isi va intra in atributii .

    @ rocsanna - Si asta va fi unul dintre marile regrete .

    RăspundețiȘtergere
  11. Excelent cadru, Cum zapada, imbraca ca o blana, acel gard atat de simplu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Profund si real, ma bucur s descopar astfel de oameni pe blog. Felicitari, de astavi voi fi o fidela cititoare a blogului tau

    RăspundețiȘtergere