luni, 16 noiembrie 2009

Leapsa 6

Multumesc din nou Monicai  pentru leapsa !

1.In ce animal ai vrea sa te reincarnezi?
o pasare migratoare , oricare ar fi aceea .

2.Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata?
familia , cei pe care ii iubesc .

3.Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
sinceritatea , curajul , respectul , atitudinea .

4.Care-i culoarea preferata pentru haine?
negru .

5.Trei cuvinte care te definesc ca persoana?
matur , dificil , vointa .

6.O calatorie pe care ai vrea sa o faci, si o tara pe care ai vrea sa o vizitezi?
as calatori oriunde atat timp cat as fi cu cei pe care ii iubesc .
Maroc .

7.Citatul/zicala preferata?
ce nu te omoara te face mai puternic .

8.Ce ti-ar placea cel mai mult sa faci?
sa dansez, sa fiu intr-un loc superb impreuna cu toti cei pe care ii iubesc , sa calatoresc , sa sar cu parasuta , sa ii ajut pe toti cei care au nevoie de mine , sa fug de acasa cateva zile ...si multe altele .

9.Daca nu ai face ceea ce faci in ficare zi,cu ce altceva ti-ai dori sa-ti umpli timpul?
cu de toate .

10.Care e cea mai mare extravaganta a ta?
sa frang inimi .

Mai departe pentru oricine doreste . 

4 comentarii:

  1. o sa dau si eu leapsa mai departe,imi place blogul tau :)

    mi-ai amintit sa mai postez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiinto :>
    Poti sa imi dai te rog idul tau?;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca esti dependenta de persoanele din jur...

    RăspundețiȘtergere