luni, 23 noiembrie 2009

Prima



Rapeste-ma din propriul trup si ascunde-ma.
Arunca resturile din mine .
Slefuieste-mi inima si pastreaz-o intr-o vitrina .
Mangaie-mi pielea atunci cand nu ti-o cer  .
Asculta-mi glasul pierdut .
Atinge-ma cu privirea .




A , nu uita sa o stergi de praf, te rog!

26 de comentarii:

  1. ... si eventual cand o sterge de praf sa nu o scape pe jos sa se sparga... foarte frumoasa postarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-mi place cand spui atat de multe in cuvinte atat de putine :x

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place :X .. dragoste dragoste si iar dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ESTI PLINA DE IUBIRE...vin cu placere sa te citesc,parca ne transmiti si noua din ea ceva...esti deosebita cum reusesti tu sa spui totul in doua cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cererea asta n-o poate indeplini decat cineva care-ti este cel putin pe masura de delicat.
    Superba postarea, aporape ca-i auzi muzica tacuta

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos ce scrii tu... poti face cariera din asta :) succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut.
    Daca vrei sa castigi un domeniu pe un an plus hosting acum ai ocazia.
    Am lansat un concurs pe blogul meu
    Daca vrei sa participi si tu iti las aici un link
    http://culmi.blogspot.com/2009/11/castiga-un-domeniu.html
    Bafta

    RăspundețiȘtergere
  8. daca vrei sa iti faci un cadou de Craciun , participa la concursul organizat de MagazineOnline si Ianculescul Blog – premii exclusiv pentru fete – http://ianculescul.blogspot.com/2009/11/concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  9. wai,nu imi pot da seama cum unele persoane scriu asa de putzin,si totusi atat de mult.
    atat de multe lucruri in atat de putzine cuvinte...
    nu pot decat sa te felicit.pentru a mia oara probabil :))
    hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. "A , nu uita sa o stergi de praf, te rog!"

    Cred ca ai spus totul cu aceasta...foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  11. cu putin faci multe...

    adica [in caz ca nu se intelege]
    scrii putin
    dar intelegem multe.
    bravo=d>

    RăspundețiȘtergere
  12. ce pot sa zic mai mult decat..superb!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sintetizand, iese un "Iubeste-ma" frumos...

    RăspundețiȘtergere
  14. Off topic: te intereseaza un link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine-ar fi să nu se aşeze praful pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  16. buna,

    arunca un ochi peste blogul meu
    www.questioare.com si daca iti place ce gasesti pe acolo, adauga-ma in blogroll-ul tau cu numele de Que stii oare? Iti multumesc si iti doresc o zi frumoasa.

    Strumfita

    RăspundețiȘtergere