joi, 12 noiembrie 2009

Secret

Stii.. ? Vreau sa ajung la mare . Acum , maine , peste doua zile...imi este dor de imbratisarea ei .
E timpul perfect .
Sa fiu dor eu cu ea . Sa ii marturisesc tot ce ma framanta si sa-mi piarda confesiunea in larg . Sa ma spal de griji .




P.S. Te iau si pe tine daca vrei .

21 de comentarii:

  1. normal ca merg si eu cu tine...totdeauna..o sa fiu langa tine:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta spune mult despre starea ta interioara..

    p.s. Stiu c inseamna sa fugi la mare. Eu am lasat examene si am fugit pe 14 februarie anul trecut. A fost ceva de vis, cu toate ca era ger. Erau doua brate acolo. Si da..imbratisarea aia :(:(:|

    RăspundețiȘtergere
  3. n-ai idee cata placere mi-ar face.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vino ! La ce valuri sunt, va sterge tot !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma iei si pe mine?Dar mai pot veni cu..2 persoane?;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu....am ocazia sa te cunosc;)) Stabilim intalnirea?:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Oaaaaaaaaaaw ! La chestia asta asta visez eu de o saptamanaa..:))
    8->
    Vreau la mareee..La Vama daca se poate..
    Vreau sa ma simt libera..Sa pot evada din acest spatiu..

    RăspundețiȘtergere
  8. ma inscriu si eu pe lista :) .... cred ca marea e asa faina in perioada asta:X:X....

    RăspundețiȘtergere
  9. TU chiar esti o tipa geniala.Mai stiu eu cateva:)...Te astept pe la mine si astept sa mai postezi!

    RăspundețiȘtergere
  10. ia'maaaa :x
    eu imi strang bani sa merg la vara la mare 8-> am fost o singura data... :-<
    dar la vara ma duc neaparat!! :x

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac gandurile tale,ti-am pus blogul la blogroll...sper sa plac si prietenilor mei la fel de mult!
    Un weekend implinitor sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Aşa îmi dau seama cât sunt de fericiţi aceia pentru care marea este acasă. Cum sunt şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Marea e superba atunci cand e frig si ai pe cineva sa te incalzeasca.:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna! Ciocolatik atunci cand ai timp, intra la mine pe blog, te astepata o leapsa si un premiu;)) sper sa-ti placa. Gasesti la finalul postarii de azi;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut daca vrei sa facem schimb de linkuri ..adaugama in lista ta de bloguri si trimite un mesaj la una din posturile mele cu adresa ta sa te adaug si io...o seara buna :)

    blogu meu-->
    http://seducatori.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. :D poti sa ma treci si pe mine pe lista ta? Imi e tare dor de mare :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Te astept oricand vrei sa vii aici la mare... :)
    Eu o privesc in fiecare dimineata... :D

    RăspundețiȘtergere
  18. checked! vin si eu >:D< şi @wanna, eşti foarteee norocoasăăă :)

    RăspundețiȘtergere