vineri, 6 noiembrie 2009

Sentimente ascunse

Ador sa-ti simt obrazul rece langa al meu .
Ador parfumul tau seara tarziu .
Ador inima-mi tremurand langa a ta .
Ador glasul tau dimineata .
Ador aroma buzelor tale .
Ador ceea ce simt .
Ador sa ma tii de mana .
Ador sa imi soptesti usor la ureche .
Ador sa imi petrec noptile cu tine .
Ador caldura trupului tau .
Ador sa fiu copilul tau .
Ador sa te ador .




Insa ......

24 de comentarii:

  1. ce frumoase sentimente ascunse.... insa acela e ca o trezire la viata....

    RăspundețiȘtergere
  2. Însă....:|

    p.s. Aşa mă adresam şi eu sufletului meu preaiubit: "Ador să te ador"(..) Oarecum pareau cunoscute gandurile de mai sus si nu stiam de unde.:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Gandurile astea ascunse, asa de calde si parfumate imi aduc aminte de...multe:)Ma simt un copil cand citesc asa ceva, e un sentiment placut.
    Placut tare de tot:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. atata iubire , dar intervine acel "insa .." :(

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos 8->
    dar intotdeauna exista un "insa...",nu'i asa?? :(

    RăspundețiȘtergere
  7. sentimente ascunse...incepe sa imi placa cum suna...poate pentru ca aceea persoana nu o sa afle nicioadta ce simt...
    "ador sa te ador"...imi place la nebunie cum suna...

    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. I love the way you love me... cam asa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. lasa-l pe "insa"...el si cu "dar" ne strica mereu frumusetea...imi place cum ai scris:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador sa te ador.Imi place cum suna:D

    RăspundețiȘtergere
  11. hi thanks to enjoy my blog!!
    your blog blog is too nice.
    kisses.
    kuma.

    RăspundețiȘtergere
  12. gen iubeam sa te ador acum iubesc sa te omor !

    RăspundețiȘtergere
  13. lasa-l pe "insa" deoparte...si bucura-te de toate celelalte...:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumos, intr-adevar! chiar si cu acel "insa"...

    RăspundețiȘtergere
  15. "Insa" ti-a inchis usa la colivie dar nu a incuiat-o,crede,curaj,impinge-o usor si zboara...

    RăspundețiȘtergere
  16. Iubirea este dorinţa irezistibilă de a fi dorit în mod irezistibil...

    RăspundețiȘtergere
  17. "Dragostea adevarata este o limba pe care surzii o pot auzi si orbii o pot vedea."...pacat ca mai mereu se termina, repede, brusc, trist...

    RăspundețiȘtergere