marți, 8 decembrie 2009

Gest simplu


.....
Dar ei, în clipa asta simţeau că-o să rămână...
De mult e mort bunicul, bunica e bătrână...
Ce straniu lucru: vremea! Deodată pe perete
Te vezi aievea numai în ştersele portrete.
Te recunoşti în ele, dar nu şi-n faţa ta,
Căci  trupul tău te uită, dar tu nu-l poţi uita...
.....
Ion Pillat , Aci sosi pe vremuri
 
Ce fundal muzical imi recomanzi ?

22 de comentarii:

  1. Chris Spheeris - Dancing with the muse http://www.youtube.com/watch?v=sqpSg1a0JKs

    RăspundețiȘtergere
  2. Cioko, cu cine ai votat? Sunt tare curios! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. o da;))... interesanta poezie :) ti-a placut?

    RăspundețiȘtergere
  4. Regina Spektor - braille :D



    frumoasa poezie :x

    "Te recunoşti în ele, dar nu şi-n faţa ta,
    Căci trupul tău te uită, dar tu nu-l poţi uita..."

    RăspundețiȘtergere
  5. asta mi se pare cel mai indicat
    http://www.youtube.com/watch?v=-ZJDNSp1QJA

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=EmhVRQuEoPg

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tuturor pentru recomandari ! Recunosc, toate melodiile sunt superbe, multe dintre ele nu le stiam .

    @ Singur Eu - Nu am votat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciocolatiko la un moment dat ti-am dat o leapsa....dar cred ca nu ai avut timp sa te duci sa vezi...e la articolul 10Ciudatenii ...

    frumaosa poezia si cred k farmecul e superb fara melodie:)

    RăspundețiȘtergere
  9. scz..a fost un mic moment de uitare ...habar nu am dc nu scrie si numele tau....scuza ma.....dar intentia a fost sa fie si al tau....imi pare rau...corectez acum draga meam si scuza-ma inca odata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Inceputul asta dureaza de prea mult timp.:(

    Imogen Heaps-Speeding cars >:d<

    RăspundețiȘtergere
  11. Lene Marlin - 'Maybe I'll go' sau poate .. Sara Bareilles - 'Gravity' .. cred ca s-ar potrivi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Stateam si ma gandeam..Cum poate trece vremea? Adica unde se duce? unde incape ceva etern? Sunt intrebari de copil mic mic:)...
    Riscul meseriei....Nu e prima data cand gandesc atat de imatur, in acest mod stupid de complicat.;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Incearca Nana Caymmi - Tarde triste :)... e mai mult vorba despre iubirea trecuta, despre cum timpul calca in picioare tot si ramanem doar cu un dor tarziu si trist...:-<

    RăspundețiȘtergere
  14. iar ultimul vers cred ca'l pot imbraca si'mi vine perfect :-<

    RăspundețiȘtergere