luni, 28 decembrie 2009

Incotro ?

Trairi intense .
O simt adanc infipta in mine , pe buze, plimbandu-se pe spatele-mi gol, gadilandu-mi talpa piciorului....e aievea . Ratiunea . A reusit, ii sunt prizoniera . 
Ma impiedica sa simt fiorul schimbarii, gerul vietii si caldura lui .

Neputincioasa .
Nu stiu cum . Nu stiu cand. Nu stiu unde. 

Imi spune :  Copila, viata iti zambeste ..
Si.. ma intreb . Ce voi pierde in schimbul acestui zambet ?.....

Ma bucur de tine ca de o noua sansa primita de un condamnat la moarte .


8 comentarii:

  1. draga mea... nu te mai intreba... doar traieste. Bucura-te de ceea ce ai. Fara intrebari, indoieli, ganduri negative. Va fi bine si trebuie sa ai incredere. Prea morbid finalul.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt multe de pierdut din cauza zambetului.. dar, cred eu, merita aproape orice. :]

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogul tau e sensibil,trist,sexi,unic..cred ca te oglindesti in el. E frumos tare ce faci tu aici..

    RăspundețiȘtergere