sâmbătă, 12 decembrie 2009

Leapsa 7

Leapsa primita de la Monica Olteanu.

10 ciudatenii ale mele ..



1.Imi mestec limba când scriu .
2.Mănânc orice, oricând si nu mă ingras.
3.Nu pot sa stau prea mult timp intr-un loc.
4.Mi se intamplă să vorbesc singura.
5.Râd in somn.
6.Dacă imi propun pot sa vorbesc foarte repede si mult fără oprire .
7.Obisnuiesc să ma holbez la oameni.
8.Dacă sunt obosită sau mi-e foame, vorbesc mult si aiurea si râd zgomotos.
9.Nu retin titlurile filmelor.
10.Sunt obsedată de detalii.

Sunt curioasă de ciudateniile urmatorilor : Di , Becks  , Mic , Lilu si Şu .

12 comentarii:

  1. :)) multumesc pentru leapsa draga mea :*... interesante ciudatenii :)) am fost martora la unele dintre ele... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. In afara de rasul zgomotos,eu as zice ca toate sunt ok...nimic ciudat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc....pffff....ce mult semanam:))).....la 2 crap de invidie:((((

    RăspundețiȘtergere
  4. 10. si eu sunt obsedata de detalii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Câtă lume te invidiază pentru numărul 2.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu mananc orice,oricand fara sa ma ingras :))

    RăspundețiȘtergere
  7. 1.Imi mestec limba când scriu . Ador limba romana(singura materie care imi place)
    2.Mănânc orice, oricând si nu mă ingras.(si eu mananc mult in special mancare comestibila"ciocolata, dulciuri, ciocolata frishca, ciocolata, tort , iar ciocolata, tot ce contine, ciocolata, e dulce si e bun" )
    3.Nu pot sa stau prea mult timp intr-un loc. nici eu:P
    4.Mi se intamplă să vorbesc singura. Cand ma plictisesc la ore ceea ce se intampla des vb singur stresez colegu de banca stau pe mes pe telefon da sunt si atent la profi :P
    5.Râd in somn. Zici ca visez comedii, zici ca ma gadili, RAD IN HOHOTE
    9.Nu retin titlurile filmelor. NICI EU E UN DETALIU NEINTERESANT !:)



    Am trecut pe aici si nu am plecat fara sa comentez :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cred că semănăm. şi tu eşti femeie? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ 10: Micile detalii sunt cele mai importante ;)

    RăspundețiȘtergere