marți, 1 decembrie 2009

Senzatie




Si intr-o zi va disparea fara urma lasand in urma bagaje de amintiri si o mare prapastie in sufletul meu .

Ii ascult vocea si  sangele-mi  trepideaza de abia pot sa ma stapanesc . Privirea-i atat de simpla imi paleste orice umbra de ingrijorare .

Puritate . 

Caldura-i a incalzit tot, acum nu imi doresc decat sa vina gerul .

Orice simtire a sa topeste masca de fier ce-mi ascunde sentimentele .

 Daca-am sa te chem te vei intoarce?








Ignora-mi vorbele si nu incerca sa le deslusesti , se vor pierde in noapte cat inchizi din ochi .

14 comentarii:

  1. incercarea moarte n'are ;)...poti incerca

    RăspundețiȘtergere
  2. cat geniu poti cuprinde?
    esti mirifica:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi place... atatea sentimente sunt cuprinse in asa de putine vorbe... :X...imi place si ultima parte...cat de diferite par unele lucruri in lumina noptii... si dimineata ti se par doar vise...

    RăspundețiȘtergere
  4. Citisem undeva o fraza(daca nu ma insel era pe o felicitare electronica):
    "Intoarce-ma tu si ma voi intoarce"

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ca gasesc si mister in aceste postari :x
    iti propun sa asculti melodiile de pe blogul meu,dar in acest context pe Florin Piersic cu piesa :"Mi-e teama ... "

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm...nice
    te-ai gândit cum ar fi să cuprinzi in mai multe cuvinte si mai multe sentimente ?

    "când ai reuşit să inchizi în cuvinte câteva clipe de viaţă adevărată ai realizat o opera mai preţioasă decăţ toate frazele frumoase din lume "

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca s-ar gandi sa se intoarca, ar face-o de unul singur, fara imbolduri. E dificil a accepta situatia, poate.

    Insa nu am de unde sa stiu cum e cu dragostea. Aici nu ma pricep.

    RăspundețiȘtergere
  8. offtopic:

    citeste aici setarile pentru blogspot:

    http://iaundex.blogspot.com/2009/09/rugaminte.html

    RăspundețiȘtergere
  9. off topic: te intereseaza un link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  10. "îmi e dor de tot,
    dar nu de tine
    şi-mi pare rău...
    îmi pare rău că iarna mă urăşte"

    RăspundețiȘtergere
  11. E grea iubirea,off!!off!!!iti da si multa durere,uneori simti ca te macina pe dinauntru...dar cu toate acestea zic ca e cel mai frumos sentiment de pe pamint!Ar fi trist fara ea.

    RăspundețiȘtergere
  12. dar vai, am uitat cat de frumos scrii.

    RăspundețiȘtergere