joi, 21 ianuarie 2010

Despre azi


Sunt un om complicat . 
Nu ma pune sa explic pentru ca nu voi sti sa o fac. Imi alearga prin minte , prin sange atatea amintiri , dar eu aleg sa traiesc prezentul, asa cum m-ai invatat . 
Standarde prea ridicate care imi fac caderea din ce in ce mai dureroasa ...nu-mi mai vreau corpul plin de vanatai . 
Privesc inauntrul meu si vad o multime de ace infipte de toti in inima mea precum intr-o perna . Unii au apasat mai adanc decat altii , cred ca am sa rad, nimeni nu a infipt mai adanc decat moartea . Universal valabil . 
Ce fac acum ?
Incep sa imi scot acele chiar daca risc si doare mai tare ca atunci cand m-au strapuns ...si am sa iti dau inima toata sa-i astupi gaurile ca altfel s-ar putea sa iasa dragostea din ea . 


Nu e nimic azi .
...
Da , ai dreptate ...te mint ...azi e intoacerea de nicaieri .

10 comentarii:

  1. Imi place cateodata "cantecul asta de lebada" asa mut cum e.
    Eu zic ca esti iubita, ai cel putin un motiv sa crezi asta.
    Laaaa Muuuuulti Aaaaaaani, La Muuuulti Aaaaaani:))
    :*pe obraz ca n-am voie in alt fel:))

    RăspundețiȘtergere
  2. superb,am ramas si de data aceasta fara cuvinte

    huggg. a bigggggg hugg.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o femeie sensibila,te doare ...inteleg...o sa treaca!toate trec!ce nu te omoara te face mai puternica.

    RăspundețiȘtergere
  4. suntem multi extrem de complicati. dar asta tine de sensibilitate. chiar ma gandeam daca e un aspect pozitiv sau unul negativ, sa fii sensibil...

    RăspundețiȘtergere
  5. si gaurile pot fi astupate definitiv :D ?

    RăspundețiȘtergere
  6. esti ilegal de geniala uneori.serios. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteapta un premiu pe blogul meu,te rog sa-l ridici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu toţii suntem complicaţi în simplitatea noastră.

    RăspundețiȘtergere