miercuri, 27 ianuarie 2010

Expozitiune

Gongul a bătut de miezul nopţii iar păsările prădătoare au inceput deja să înfulece din sufletul misterului . Beatitudinea cuceritoare şi infinită ce a creat dorinţe omeneşti in rândul trolilor, a părăsit  trupul fragil  al domnişoarei in gri constituind umbre şi lăsând in urmă un parfum ispititor.

Noaptea  adună în cufărul prăfuit de timp şi uzat de secrete  sentimente periculoase prin puterea şi flacăra lor, iar undeva departe  misterul  străluceşte deasupra  pielii ei fine dezvăluindu-i goliciunea ameţitoare .



E mai mult decat o vrajă.
Visează şi descoperă ! 

19 comentarii:

  1. ...dulce ,amaruie...asa mi se pare ,ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atât de frumos!
    Absolut superb. Îmi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mi-am amintit şi de altceva.
    :)
    LA Mulţi Ani, Ciocolatika. Îţi urez multă sănătate şi tot ceea ce îţi doreşti tu să se împlinească.
    Restul va curge de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer din prima parte nu inteleg nimic :)) dar sfarsitul imi place :X... >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @tasha - Si nu in ultimul rand , subtila .

    @andreias - Multumesc Andreias ! Si imi pare bine sa te "revad" :)

    @Ruxandra & Monica Olteanu - Ma bucur ca va place !

    @Sandra. - Multumesc tare mult de urari si ganduri !

    @Di - Vei intelege draga mea , curand .

    RăspundețiȘtergere
  6. Te asteapta un premiu pe blogul meu..

    http://visedulci.blogspot.com/2010/01/premiu-si-ce-reprezinta-iarna.html

    RăspundețiȘtergere
  7. ai scris foarte frumos și..învăluit în mister, stârnindu-ne curiozitatea și imaginația..iar piesa este mortală...îmi place mult dubstepul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. BlogWidget - ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  9. ceau Ciocolatika frumos ce ai scris tu acolo dar si confuz si chestia aia "nu inteleg nimic" ;)...a si imi zici te rog numele piesei...team pupat

    RăspundețiȘtergere