miercuri, 24 februarie 2010

Cand dragostea se intoarce acasa

În dragoste distanţele pier, iar obstacolele se năruie.
                                                                                      Mihail Drumes, Scrisoare de drogoste

     ''Cuvintele sunt lucruri moarte si goale pana cand nu le umplem noi cu sens si unicul mod de a le da viata este de a le rosti din toata inima . Chiar si dupa aceea ni se cere sa le rostim la nesfarsit, pana cand semnificatia lor patrunde in inima , asemenea unei ploi indelungi , ce revitalizeaza radacinile uscate ale iubirii ."
                                                                                        Secretul de a te indragosti zilnic

 Vreau să-ţi intru în sânge..

...
Invata-mă cu ce să-ncep si cum
să-i spun aceste-i lumi cat mi-i de draga
ca te-a născut, cu truda ei intreaga,
pe tine, bucuria mea de-acum.

Saruta-mi fruntea, gândurile rele
Si toate indoielile-or să moara,
In loc vor naste visurile mele
De viata noua si de primavara.


Asemeni unui mare cer cu stele,
mi te-ai rasfrant în suflet ca-ntr-un lac,
si-adanci de-atuncea-s gandurile mele,
de aur glodul inimii, sarac.

                                       Magda Isanos



Esti tot ce niciodata n-as fi crezut ca ai fi putut fi !










9 comentarii:

  1. superb
    am ramas iarasi fara cuvinte
    introducerea e superba..
    si continutul de asemenea.

    hug you.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce declaratie superba:X.... chiar imi place :D... it`s simply love :)



    PS1 : Si eu te iubesc mult >:D<
    PS2 : Pentru ce felicitari?:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si uite cum mi-a venit un chef.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum citind aceste cuvinte mi se face un dor inepuizabil de el.
    Însă a uitat unde e casa...iar cheia a pierdut-o.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cum se numeste melodia de la Holograf ?

    RăspundețiȘtergere