sâmbătă, 27 martie 2010

Fata de lut

Acum ma poti prelucra . Poti sa torni apa peste mine , doar sa ai grija ca apa sa nu fie nici prea rece, nici prea fierbinte, sa fie...ca apa unei ploi de vara. Sa ma faci una cu pamantul apoi sa ma culegi, cu fire de iarba si pietricele, sa ma modelezi din nou intr-un om cu sentimente bune si cu invataminte d`ale casei si poporului .  Rotunjeste-mi partile corpului cu sange din sangele tau , scrijeleste-mi ochii cu unghia si contureza-mi buzele cu limba , asa voi fi in stare sa vad, sa simt . 
Pe urma , infasoara-ma cu o matase colorata si admira-ma . Sau poti sa ma lasi goala si sa ma asezi la tine in vitrina . Eu nu voi pleca .

Ma las si pictata , trebuie insa sa ma lasi sa ma usuc foarte bine .Sa nu uiti ca nu imi plac formele geometrice, iesi cu mine in lume si deseneaza-mi un peisaj, o pasare, o floare . Multumesc .

17 comentarii:

  1. Ce frumos...Chiar imi place cioco :)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. foaaarte frumos:) te-am gasit pe fostul meu blog;)) si mi-am amintit:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos..
    Si melodia parca iti intra in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fata de lut... om de lut. Asa suntem toti. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum te pot prelucra . Sa torn peste tine , din apele cerului ? ori din pamant sa extrag seva in al carui amestec te-nmoi ? Dar tu , erai moale dintai - caci numai astfel imi explic , dorinta si putinta mainilor de a fi impotriva firii si chemarii lor : creatoare de om – de Femeie . A ce chemi tu , fata de lut ? Eu nu sunt Demiurg . Si daca ma indupleci , voi sangera prea mult sa poti distinge apoi cat sunt acolo eu – cat esti acolo tu … Contururi vrei ? Cum sa-ti scrijel forme cu unghia , cand e atât de simplu sa ti le aşez in carne si pe trup cu buzele si suflul ? Sunt arsi ? ori sunt adanci ochii tai , Fata de Lut ? caci eu m-adanc in ei si daca-mi pierd din suflet si din minte – in tine nu-i pierdut nimica , ci doar straluc . Se fac minuni . Tu esti matasea . Tu esti trupul . Esti nuda – si te usc cu suflul şi cu sufletul – si nimic din tine nu-mi evocăa geometria , de a carei rigurozitate te temi fara noima . Inutil . Sa desenez ? Nu stiu . Sa simt ? E-atat de simplu . Iar , tu - tu , fata mea de lut , zambind sa ma petreci . Caci plec . Asa cum am venit : cu visul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!!!
    Frumos blog!!!
    Frumoasa postarea chiar mi-a placut!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te intereseaza un schimb de link???
    Daca da lasa un comm si mia vb!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu mai stiu daca mi-ai raspuns , dar daca te intereseaza acel schimb de link , pune blogul meu pe al tau , deoarece eu am facut deja asta.
    Blogul acela cu "WaLy"

    RăspundețiȘtergere
  9. I think i'm in love:x e superb postul.

    P.S.:ai primit o raza de primavara de la mine...detalii pe blog,la postarea "Sunshine"

    RăspundețiȘtergere
  10. îmi aminteşti de o melodie de la Alexandrina Hriştov.Om de lut îi zice.
    probabil tu ai fost trimisă pe Pământ să ai grijă de cineva,să protejezi şi să te dăruieşti în egală măsură.E frumos că te vezi aşa.

    RăspundețiȘtergere