joi, 29 aprilie 2010

As dori o identificare ....

Renunţ la drame şi gânduri egoiste . 
Renunţ la apusuri şi răpesc doar zilele cu soare - îmi menţin pulsul constant .
Parcurg acelaşi drum de 7036 zile şi încă nu l-am învăţat . 
Adorm în fiecare seară pe aceeaşi parte, cu aceleaşi gânduri şi aceeaşi durere de oase . 
Punguţa cu sfaturi e doldora şi agitată - toate se împung între ele . 
Lacrimi deşirate pe-un obraz (cel drept ) - celălalt îl vedeţi voi : curat şi fără de zâmbet . 
Mi-aş ieşi din trup şi mi-aş pulveriza spiritul asupra voastră - aşa nu mă voi pierde niciodată iar sufletul l-aş urca la cer, unde e lumină . 

 În pace şi în verdeaţă .
 
Do you think I`m strange ?

7 comentarii:

  1. Dar o ai! Esti tu..si nimeni nu e ca tine! Esti unica! Iar sufletul va fi spre cer atunci cand i se va porunci sa urce!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Mi-aş ieşi din trup şi mi-aş pulveriza spiritul asupra voastră " Cum stii tu sa asezi cuvintele atat de frumos incat sa iasa ceva superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e nimic ciudat
    e normal.
    esti doar TU.
    hugggg

    RăspundețiȘtergere
  4. "Adorm în fiecare seară pe aceeaşi parte, cu aceleaşi gânduri şi aceeaşi durere de oase ." Ce cunoscut suna asta...

    RăspundețiȘtergere
  5. "Parcurg acelaşi drum de 7036 zile şi încă nu l-am învăţat . "
    Il vei parcurge in continuare cu fruntea ridicata, pregatita sa intampini noi si noi situatii, dar nu-l vei invata niciodata pentru ca desi e acelasi va avea mereu anotimpuri si culori diferite.

    RăspundețiȘtergere