marți, 4 mai 2010

Ce vezi cand iti indrepti privirea spre cer ?

20 de comentarii:

  1. Ce-mi place melodia. :x Cum se numeste?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e ceva gen "bucuria lumii mele sta in lucrurile simple" :D draguta piesa :x

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase pozele...cerul e ceva sublim, maret, doar ca mie imi ofera doua stari...atunci cand e senin si este imbratisat de soare, imi ofera o stare de bine, sunt plina de energie...dar atunci cand este noros, chiar si daca nu ploua, starea mea se transforma usor usor in melancolie

    RăspundețiȘtergere
  4. Ii vad pe ei si mi se face dor...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce melodie draguta!Si pozele, si titlul. Mi-au adus un zambet pe buze. (:

    RăspundețiȘtergere
  6. pai vad...:-?...stele,soare sau nori depinde de sentimente:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu vad nimic :)

    Imi place melodia :P >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. ca de obicei ... aduci un zambet :)

    RăspundețiȘtergere
  9. hmm vad visul ce se impleteste cu realitatea, vad clipirea din fata trairii, vad ce nu am mai vazut, vad adevarul din spatele iubirii

    RăspundețiȘtergere
  10. ma gandesc ca nu sunt singura care priveste acei nori acele stele care e orbita de acel soare si ma simt atat de fericita stiind ca impart ceva cu cineva...

    RăspundețiȘtergere
  11. unde ai luat la facultate?
    universitate bucuresti-litere?

    RăspundețiȘtergere