sâmbătă, 15 mai 2010

Renaissance ?

Ti-o amintesti pe Iris ?
....ma gandeam eu ca nu . Nimeni nu o mai face .

Azi nu mai exista . Ratacind printre stele, incercand sa atinga un ideal, a pierdut contactul cu realitatea .

Daca ai vedea-o . Ai iubi-o din prima clipa, din prima sclipire a ochilor ei mari si negri, din al sau prim zambet inocent .
Stii ? O admir atat de mult . Si-a aruncat suferinta si grijile la gunoi, s-a purificat si a luat-o de la inceput, a renascut prin muzica, natura, prin vietatile lui Dumnezeu, prin soare, s-a intins pe cer si a soptit cu pasarile . 

Cat de trist poate fi sa traiesti o viata in care nu te simti bine ?

Iris a scapat din inchisoarea societatii . A dat drumul lanturilor de prejudecati, de frica si de lasitate, si-a privit sufletul, iar tot ce a lasat in urma a fost o lacrima ( a cui ? )  .

Nu mai stiu sa exprim ce simt ?

Iris este una dintre cele mai bune prietene . Daca ma opresc un moment din vartejul de intrebari care m-a cuprins, cred ca este cea mai buna. 
Contra timpului, contra rautatilor, contra distantei . 

Nu am cum sa rasplatesc universul pentru un asemenea dar .

Nu stiu daca o vei intalni vreodata . Mi-as dori insa...


Invaluita de acest sunet vreau sa ma inec in mine .

9 comentarii:

  1. Interesante propozitii scrise inclinat... Sunt intrebari pe care fiecare ar trebui sa ni le punem din cand in cand.

    Si imi amintesc de Iris.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu intrebam de Iris la un moment dat :) intr-adevar e foarte trist sa nu te simti multumit si fericit in propria viata, dar mai trist e cand stii ca nu prea poti sa faci multe ca sa o schimbi...ci doar poti deveni incet, incet multumita si de putinul care il ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar vreau să o cunosc pe Iris!
    Iris este frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma n-am vazut :)) mi-am facut si eu un blog si l-am tinut secret si ai dat tu de el rpd :))) nici nu l-am terminta :(((

    RăspundețiȘtergere
  5. scuze pt off topic...scrie-mi, te rog, un mail la onmusique@yahoo.com
    nu am găsit un id de contact aici la tine şi aş vrea să-ţi fac o propunere legată de siteul nostru
    Mulţumesc,
    Adina

    RăspundețiȘtergere
  6. nu o stiu pe Iris..dar se pare ca esti norocoasa ca ai cunocut-o :) si piesa e super ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. cum se numeste piesa?e superba:)

    RăspundețiȘtergere