joi, 13 mai 2010

Secvente din patratul negru



*patrat negru = viitor

6 comentarii:

  1. Nu trebuie sa fie un patrat negru. Mai degraba i-as zice patratul gri :) ...

    Nice video... O sa ajungem si noi sa spunem ca ne-am trait adolescenta fara griji si fara limite? Am o vaga impresie ca nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte "inspiring" video asta...gj! ....si eu zic ca e ok patratul negru...poate fi combinat cu ce culoare vrei tu si se potriveste perfect! :) take care!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne intristam de prea multe ori gandindu-ne nostalgici la trecut si suntem dezamagiti prematur de viitor. Andre Maurois spunea: "Prima reteta pentru fericire este: evita sa meditezi prea mult asupra trecutului." Lasa viitorul sa te surprinda placut. Nu te indoi de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. @alex`simplY : Poti sa ii dai tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut mult filmuletul asta, dar nu am inteles chestia cu patratelul - am vazut explicatia, dar tot nu cred ca face referire la asa ceva.
    Bine... cu putina imaginatie e OK!

    RăspundețiȘtergere