miercuri, 23 iunie 2010

Comuniunea cu natura

Eu trăiesc prin natura .

Lăcașul sufletului meu este marea ,  ploaia-mi este plânsul și cerul...cerul e materia din care m-am nascut și în care mă voi îngropa , da .

Inimă tânără și necunoscătoare de univers.
Inimă fragedă.
Inimă pură.

      Timpul curge rapid pe pâlnia vieții și măcar de l-am putea păstra cumva intr-o sticlă . Atât de multe cuvinte pe minut când totul este AȘA de simplu .
     Trebuie să dăm drumul vieții, să nu o mai ținem legată în griji, păcate și neîncredere.
     Îl ascult pe celălalt eu și ar goni în lume , oriunde după tine .

El știe..''E atât de greu să fii singur !"
...fragil e un suflet umplut cu picaturi de ploaie .


A parfum de mușețel iți miroase chipul și aroma pielii tale e adusă de pe alte tărâmuri ....
                  .....și privește cum vom sta lipiți unul de altul pentru totdeauna .



19 comentarii:

  1. frumoasa schimbare :> si frumos post :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca natura traieste prin tine si tu esti doar o particica mica din aceasta Natura.

    Esti prima persoana pe care o aud ca s-a nascut din cer si se va ingropa tot in cer. Frumoasa metafora.

    RăspundețiȘtergere
  3. Revigoranta postare...inspirate si foarte adevarate randuri " Atât de multe cuvinte pe minut când totul este AȘA de simplu .
    Trebuie să dăm drumul vieții, să nu o mai ținem legată în griji, păcate și neîncredere."

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos:), iar mi'ai adus aminte de mare;))!

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte greu sa fii singur.. si e asa de frumos sa calatoresti peste tot in lume alaturi de el:x

    sa ai o vacanta asa cum vrei tu >:D<

    ps. ITI ADOR BLOGUl :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cata dreptate ai cand spui ca folosim atatea cuvinte cand totul e atat de simplu :)
    poate ca ne place sa ne complicam prea mult fara rost ca sa ne punem cat mai multe intrebari aiurea

    imi place melodia:D cine o canta ?

    :X imi place mult cum scrii

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos articolul! weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. "A parfum de mușețel iți miroase chipul și aroma pielii tale e adusă de pe alte tărâmuri "

    Speechless. Pur si simplu, m-ai lasat fara cuvinte.Wow! Scrii atat de frumos..

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos tuturor!

    Piesa este Lonestar - Amazed .

    RăspundețiȘtergere
  10. curaj!:) zboara catre stele!nu uita ...sa dansezi cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  11. minunat.scrii superb.felicitari :x

    RăspundețiȘtergere
  12. Alaturi de persoana draga totul capata culoare, are un farmec special, vezi natura cu alti ochi.

    RăspundețiȘtergere
  13. P.S Te-am trecut in blogroll, imi place ce vad aici :)

    RăspundețiȘtergere
  14. iar mie imi place tot ce vad.ti-am observat de mult timp blogul si recunosc ca trec destul de des pe aici!imaginile sunt foarte frumoase,au un mister:)
    sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos!... Îmi place că la un moment dat te topești printre cuvinte... Mai trec pe aici:)O seară superbă!

    RăspundețiȘtergere