marți, 7 septembrie 2010

Verdict

Curg lacrimile pe obrajii mei precum ploile reci de toamna, rasfrangandu-se pe sufletu-mi amar.

Inima v-am daruit-o. Bucurati-va de ea. Trupul meu este insa nefolositor . Slabit, fara vointa, gol.
Nu iarasi tristete, te rog!

M-am pierdut deja de prea multe ori, drumul meu nu mai e al meu. De unde sa imi iau optimism cand frica si gandul imi ingheata orice miscare ? M-am resemnat in vinovatie si inferioritate si mi-e bine.


Ma gasesc vinovata pentru tot ceea ce traiesc si ma condamn la milioane de cazane cu apa sarata si regrete.

16 comentarii:

  1. Foarte trist :( dar superb scris!

    Poate intri si pe la mine si-mi spui parerea ta despre ceea ce scriu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. toamna vine prea in forta peste zilele calde pline de poeme dulci si duioase, insa durerea mistuie chiar si ultima cearcana a omului fara prea multa caldura, iar osul ce strange cu putere amintirea ne face sa ne pierdem sufletul si sa oferim inima spre o jertfa mai buna si plina de iubirea zilelor senine de vara

    RăspundețiȘtergere
  3. stii ... tristetea si melancolia sunt bune sa zicem, dar pana la un moment dat. ele te ajuta sa iti dai seama de greselile pe care le faci in viata, dar cred ca e bine ca omul sa nu persiste in acestea caci se poate ajunge la ceva mai rau. de aceea, ma gandesc ca ar fi bine sa nu ratam nicio ocazie sa ne bucuram de cele mai marunte lucruri in viata. cred cu desavarsire ca ele exista daca le cautam

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie sa-ti daruiesti inima, ci numai sa împarti iubirea ei. Continua-ti drumul chiar de vei schimba directia, dar cat timp te vei îndrepta spre ceva însemna ca speranta ta înca nu a murit.Condamnarea? si eu am tentativa asta, dar adu-ti aminte ca nu noi suntem cei care dam verdictul, noi suntem parte din "proces", exista deja un Judecator pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ploaie ,iese soare,intodeauna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Curaj, ai tot viitorul inainte ! Soarta este schimbatoare.
    Cu simpatie,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  7. nimeni nu poate sa aiba grija de tine mai bine decat o faci tu:o3

    alunga toate astea si fii fericita:o3 meriti

    RăspundețiȘtergere
  8. În realitate nu există tristețe. Nu există decât fericire și absența fericirii. Iar distanța dintre ele e mai scurtă decât un gând...

    Sunt convins că, în cele din urmă, vei renunța la gândurile de resemnare și nu te vei mulțumi doar cu bine, ci vei dori să fii fericită. De cea care vei fi atunci, te desparte doar un gând.

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu mai fii atat de dura cu tine!tu esti singura care trebuie sa conteze.
    ai scris superb...imi place>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. melodiile, cum le pui doar cu butonul de play si celalalt de volum? youtube tricks cumva? astept un raspuns, te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nu mai varsa lacrimi amare
    dupa furtuna intodeauna rasare soarele :)

    RăspundețiȘtergere