joi, 28 octombrie 2010

Printre frunze stau amintiri

Și mi-e dor , dragii mei . Mi-e dor de o lume din care mai ieri vroiam să fug. Mai țineți minte când aminteam de foc,de sunetul și căldura lui care îmi linișteau gândurile și îmi încălzeau inima . Îmi amintesc de  frunzele împânzite pe pământul din fața casei , foșnind alene sub talpa mea tristă și de ploile de deasupra râului mângâiate de mirosul prăjiturilor pregătite cu dragoste . Tradiții de toamnă 


Am căutat, am căutat și m-am rătăcit . 
Mi-am găsit locul și m-am oprit.

Și-atunci a coborât din cer îngerul care a reînviat iubirea în universul meu. 
Amintiri păstrate în cutia de aur de la căpătâi, plimbându-mă prin trecut atunci când el mă va chema . Le împărtășesc adesea cu tine , aducând în prezent emoții, tresăriri, cuvinte . 


Toamna e un nou început . Toamna îmi "număr" amintirile .  Toamna se coace sufletul meu .

11 comentarii:

  1. Da, toamna este luna amintirilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Toamna e un nou început . Toamna îmi "număr" amintirile . Toamna se coace sufletul meu ."
    Ceva vreme te-am pierdut din ochi.
    Dar mi-a fost dor:X

    RăspundețiȘtergere
  3. autumn..anotimpul deja-vu, presarat de meleancolia unor amintiri ce par noi dar parca de cand lumea acolo, in mintea noastra..greu de descris ce inseamna toamna, se traieste si atat;)

    RăspundețiȘtergere
  4. O Doamne......Ai scris atat de frumos si atat de....nostalgic....

    RăspundețiȘtergere
  5. nice blog ; )
    i like it ; ]

    follow me if you want ; D ;**

    RăspundețiȘtergere
  6. Atata timp cat ai soare, cred ca poti vedea toamna ca pe o vara tarzie. Ai nevoie de lumina ca sa te simti vie. Deci, de fiecare data cand razele soarelui iti mangaie obrajii, zambeste, incearca sa te simti ca acasa, incalzeste-ti sufletul. :)

    Mi-e tare dor de tine. Abia astept sa vina weekendul.

    RăspundețiȘtergere
  7. toamna la mine se simte ca o primăvară... acum depinde de fiecare...

    RăspundețiȘtergere
  8. Toamna se pare ca-mi numar si eu amintirile.
    Imi place articolul tau.

    PS: Mi-ai facut o pofta grozava de prajituri !

    RăspundețiȘtergere