sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Eu si ea

Ciocanitoarea de inimi e inchisa in colivie . I-am pictat o panza cu peisaje montane si am acoperit-o .E cel mai bine asa, departe de sentimente artificiale, gunoaie, cladiri triste, cani murdare, praf..Oh, nu le pot cuprinde pe toate aici ..
Uneori ii mai vorbesc despre iubirea mea, iubirea lor, despre cat mi-e dor, despre dorintele mele, despre zambetul lui si nu imi pasa ca nu imi raspunde, stiu ca nu poate, dar e cel mai bine asa . 

Si iarasi mi-au alunecat cuvintele printre ganduri triste , de aceea ma opresc aici  . 

Tristetea nu e un stil de viata, e o intamplare intrerupta de un zambet .  

5 comentarii:

  1. si tristetea face parte din viata noastra si cateodata e bine ca dam de ea pentru ca asa ajungem sa ne maturizam mai mult, sa invatam mai multe si sa devenim mai tari.:) frumos scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. :o3 ce frumos..
    imi place asa de mult sa ma regasesc in postarile tale>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ... uneori, desi totul este respectat cu strictete, iubirea face farse ... si acest lucru uneori doare ;)
    Frumos scris!
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Tristetea nu e un stil de viata, e o intamplare intrerupta de un zambet"...este invers cum ai zis tu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru blog! Ador postarile tale, iar de muzica nici nu mai vorbesc. :X

    RăspundețiȘtergere