marți, 4 ianuarie 2011

O parte din mine

Cât de dor mi-e să îți scriu, iubitule !
Să îmi așez inima în litere doar pentru tine, să retrăiesc fiecare zâmbet și mângâiere de-a ta, să mi se taie respirația la emoția gândului că vei citi rândurile mele ..

Fiecare pas pe care îl fac e atent gândit și vizualizat, nevrând să te supăr cu nimic. Îmi doresc să mi te bucuri, să fii tu, să dezvolți omul minunat din tine, să mi te păstrez ca cea mai de preț parte din mine.  Cărările uneori încurcate ne duc pe un drum frumos, pavat, înflorit și cu soare, dar tare nu-mi plac gropile pe care nu reușim să le evităm - iar apoi le umplem cu miere.


Să nu uiți că:
Vei fi în inima mea de atunci și până voi muri


De tine am nevoie pentru a-mi trăi realitatea.

14 comentarii:

  1. foarte frumos :)
    înţeleg perfect cum e, iubirea e minunată în scris, dar te depăşeşte în realitate

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos,foarte frumos cred ca il iubesti tare:P

    RăspundețiȘtergere
  3. hi, happy new year and peace for all
    by v3l3no from Roma
    http://cupetinte.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos articol si un blog atractiv. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos. Iubirea este cel mai frumos sentiment pe care putem sa-l simtim.
    Sper ca o sa va iubiti tot timpul asa!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. iubirea e minunata ..frumos ce simti pt el ..ar trebui sa fie foarte fericit pt asta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Iubirea adevarata nu moare nicioadata in sufletul omului, ba il insoteste si dincolo, pana in sanul nemarginirii..."

    RăspundețiȘtergere
  8. Te inteleg perfect, stiu cum e...Am trait asta :) Bucura-te de fiecare clipa langa el:) La multi ani pe 2011! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. cum zicea cineva de mai sus...iubirea e frumoasa in scris ,in realitate insa...

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar daca numai cred in dragoste..ai grija de dragostea ta,tine-o cat mai aproape..

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place felul cum iti etalezi sentimentele...
    ai un stil fin, sensibil si uluitor!

    RăspundețiȘtergere