vineri, 19 august 2011

Stăruință

Îmi deschid sufletul spre iubire, sinceritate și iertare.

Te iert, pământeanule, pentru cuvinte grele și pietre aruncate în inimă.
Te iert pentru suferință și pentru umilință.
Te iert pentru darea de seama minții și gândurilor haine.

Iartă-mă și tu pentru întunecimea și neștiința mea.
Iartă-mi defectele, care fac din mine un lucru. Iartă-mi ignoranța. Iarta-mi egoismul.



Spiritele noastre trebuiesc dezvelite de hainele societății și a lumii în care trăim. Lăsați-ne să respirăm! (strigăm cu nădejdea că mâine va fi mai bine) Iubirea e singura care ne mai poate salva. N-o mânji, n-o mânji, că se întristează. Uită de lucrurile pământești și traieste speranța. Trăiește iubirea! Trăiește iertarea!

4 comentarii:

  1. asta mi-a venit si mie in minte- magic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb, profund..Citind si ascultand in acelasi timp melodia am iesit din obisnuit, m-am inaltat..
    Foarte frumos blogul...
    Te voi urmari!:X

    RăspundețiȘtergere