sâmbătă, 22 septembrie 2012

Așa cum nu a fost niciodată

M-a strâns tare în brațe și m-a sărutat delicat pe frunte. M-a privit în ochi, cu lacrimi, și mi-a spus să fiu fericită. I-am strâns mâna tremurând, nefiind în stare să zic vreun cuvânt și m-am îndepărtat. M-a lăsat să plec și l-am lăsat să plece. De atunci  lumea mea s-a schimbat. Nu trebuia să îmi dai drumul niciodată. 


Așa cum este

Demonii mă mănâncă pe dinăuntru și mă ustură carnea de pe mine. Sunt goală. Nu voi mai fi ce-am fost. Mi-ai zdruncinat existența cum nu a reușit nimeni până acum și ar trebui să ne simțim bine pentru că facem ceea ce trebuie nu?

Știu însă că întrebările mele nu mai primesc niciun răspuns de acum și aș fi vrut să nu fi știut asta.


Dar ce mai contează ce simt eu acum?

Tu cum te simți?


7 comentarii:

  1. asa trebuie?cine spune asta?de ce renunti la cineva care ti-a schimbat existenta pt ca asa trebuie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cineva mi-a spus odata ca daca nu te simti bine inseamna ca ceva nu faci cum trebuie....in cazul de fata, teoretic, despartirea e ceea ce trebuie. Sincer nu stiu ce trebuie sau nu, stiu doar ca nu mi-e bine. Si nu eu sunt cea care a renuntat.

      Ștergere
  2. "Ce trist e sa nu mai poti vibra la sunetul unei voci pentru care ti-ai fi dat viata!"

    Cella Serghi

    RăspundețiȘtergere
  3. "Ce trist e sa nu mai poti vibra la sunetul unei voci pentru care ti-ai fi dat viata!"

    Cella Serghi

    RăspundețiȘtergere
  4. If it's meant to be, it will be, but for some things you have to work.:(

    RăspundețiȘtergere