luni, 3 septembrie 2012

Iar toatea astea nu mai contează

Mi-e dor să te îmbrățișez.
Mi-e dor să te privesc cum dormi.
Mi-e dor de râsul nostru copilăresc.
Mi-e dor să mă alint la tine în brațe.
Mi-e dor să facem planuri ca nebunii.
Mi-e dor s-adorm cu mâna ta lângă a mea.
Mi-e dor să îți sărut obrajii, ochii, nasul, gura.
Mi-e dor să îți povestesc întâmplări din viața mea.
Mi-e dor de plimbările noastre lungi pe străzi necunoscute.


Mi-e dor, mi-e dor de mult timp și îmi va mai fi pentru încă multă vreme. Cum să-i poruncesc sufletului să se obișnuiască departe de tine?


Mă resemnez în lacrimi și în amintiri.


4 comentarii:

  1. eu traiesc cu ideea ca nimic nu se intampla fara motiv...fiecare sfarsit e un nou inceput! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este extrem de dureros, aşa e , Ciocolatika ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ daiana szatmari - o veni, poate, si vreme mai buna, dar mai e pana atunci..

    @Black Velvet - uneori nici nu am cuvinte ..

    @ arianna - unii ar spune ca sunt de o viata intreaga...dar cand realitatea pe care o stiai se schimba, visele ti se nimicesc, nu ai cum sa fii altfel ...

    RăspundețiȘtergere