miercuri, 26 septembrie 2012

Împlinire în amurg


Era sfârșit de octombrie, se apropia o zi mare, o zi cu amintiri frumoase, o zi a începutului poveștii..Era seară, casa însuflețită doar de noi, amurgul de toamnă oferea lumină intimă și caldă trupurilor noastre, iar lumânarea de pe masă îți lumina chipul și mă lăsa să îți văd mai bine strălucirea din ochi. Tu de o parte, eu de alta, ținându-ne  de mână, copleșiți de puterea sentimentelor, nu mai eram în stare să spunem niciun cuvânt. Îți zâmbeam sincer și îmi tremura sufletul de bucurie că puteam să trăiesc lângă tine. Am dansat trup lângă trup, lipiți unul de altul încât  inimile noastre deveniseră UNA. Îmi zâmbeai cu dragoste și îmi șopteai că mă iubești.....Restul e apoteotic - flacără curată iscată din pasiune, dragoste, atingere - eram unul.




Atunci când nu îți mai rămâne decât să te plimbi prin amintiri.

4 comentarii: