sâmbătă, 8 septembrie 2012

Povestea de parfum

Viață ruptă. Gânduri ude


Una dintre cele mai frumoase zile din viața mea a fost atunci când mi-ai spus că mă iubești..primul meu te iubesc, un fel de coborâre a cerului pe pământ, pur și simplu știam că nimeni și nimic nu poate să mă opreasca din a-mi împlini visul, prinsesem aripi, curaj, un mare zâmbet și sufletul meu se încălzise. De multe ori nu îmi venea să cred că povestea prinde viață, că nu e doar un vis, că nu erau doar niște cuvinte ci trăiri adevărate, zâmbete din toată inima și lacrimi de fericire. Mi-era teamă că într-o zi acest parfum se va termina și nu voi mai putea lua altul în schimb, așa că foloseam puțin câte puțin, adorându-i mireasma pe zi ce trece tot mai  mult....Trupu-mi mirosea a acel parfum.

Una dintre cele mai urâte zile din viața mea a fost atunci când am obervat că parfumul s-a terminat, deși îl mai pot simți încă pe pielea mea, el nu mai este și odată cu el s-a încheiat și povestea. Lacrimile nu mai sunt de fericire, zâmbetul e uitat de mult, aripile s-au ofilit iar sufletul a înghețat. Temerile mele s-au adeverit. Niciodată nu trebuia să transform totul în parfum...


Tot un pas este și de la vis la coșmar. Iar când te trezești, iar cerul și pământul sunt uniți, viața e și mai neagră.

Parfumul a dispărut. Visul e o amintire ce doare și omoară inimi. Iubirea, doar o poveste. În lumea mea, oamenii nu se despart niciodata pentru că ei sunt legați prin suflet și nu ai cum să rupi un suflet, n-ai cum să strivești o iubire, ea e pentru totdeauna ...


E viața rea cu mine? Sau eu sunt rea cu viața? Atâtea lacrimi și lacrimi care mă secătuiesc de viață. Atâtea gânduri îmi întortochează căile minții.

Am avut. Am pierdut, am pierdut și am pierdut. Asta sunt eu, distrug tot ce mă înconjoară, pentru că trăiesc în lumea mea.


2 comentarii:

  1. as vrea sa-ti dau un sfat ori sa te incurajez spunandu-ti va fi bine si ca totul se uita...dar cand iubesti e greu sa uiti,e greu sa transformi totul intr-o amintire care sa nu doara...doar timpul e cel ce poate sa te ajute!
    eu iti trimit un zambet si o imbratisare! :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @ denisa szatmari - Foarte mult timp...iti multumesc Daiana, iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere