joi, 27 septembrie 2012

Un drum din cuvinte

Scriu pentru că așa pot fi mai aproape de tine. Cuvintele, amintirile și visele formează singura mea cale de a-ți mai putea fi alături. Construiesc din litere un ultim drum, mic și îngust, spre sufletul tău, spre a-mi face existența puțin mai ușoară. Sunt o egoistă și o să plătesc pentru asta.. Ar trebui să trec mai departe, dar mi-e tare greu să te las în urmă, să nu te mai văd nici în dreapta sau în stânga mea, să nu te mai văd deloc. Timpul trece încet, în fiecare zi trăiesc cu câte o altă amintire sau un alt vis neîmplinit și închid ochii și îmi rog inima să tacă.Până și cântecele vesele mă fac să fiu tristă. Știu, sunt un caz rar de nefericire, pesimism, mohorâre. Înaintez cu capul lăsat și cu multe rugăciuni în suflet.


Îți multumesc  că îmi lași cuvintele să ajungă la tine.




De ce nu mă mai bucură nimic?

12 comentarii:

  1. pentru că ți-ai alterat noțiunea de bucurie/fericire.
    o vei redefini la un moment dat, nu-i bai.

    RăspundețiȘtergere
  2. dar știu că nu vroiai aia ca răspuns.
    ascultă skinny love de la Birdy. Plânsul eliberează endorfine, nu de alta (deci încerc să te fac fericită)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mi-as fi dorit sa nu fi aflat niciodata ce inseamna.

      Ștergere
  4. Ma identific si eu cu scrierile tale. O relatie incheiata dupa sase ani, o iubire neimpartasita si acum indragostit de o persoana care nici nu stie, toate in decurs de cateva luni, creaza o perioada foarte confuza.
    Nu exista manuale sau retete de a iesi din lucruri de genul asta, unii isi gasesc pe altcineva desi e riscant, altii se inchid in sine, iar altii gasesc puterea in prieteni sau in propria persoana.
    Poate ca, asa cum imi spunea cineva, trebuie sa iti traiesti perioada de durere.
    Asta e o metoda buna de refulare, cea cu blog-ul.
    Incearca sa te concentrezi pe altceva, sa iti gasesti preocupari multe si variate si pur si simplu sa continui. Fiecare zi, una cate una.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atat de frumos scrii :-(
    Ai grija de tine si de inima ta.

    RăspundețiȘtergere