duminică, 16 decembrie 2012

Doar eu cu mine, din nou

Toată lumea pleacă. Toți își găsesc un rost, o cale, își împlinesc un vis, urmează o stea...eu rămân în urmă. Eu stau pe loc.
Eu văd toate ușile cum se închid în fața mea, eu văd fericirile altora, eu alin supărările multora, eu îi ascult, eu îi îndrum...
Eu surâd frumos, glumesc și par fericită doar pentru a-i face pe ei fericiți...Eu îi iubesc, îi invidiez și uneori îi resping doar pentru a nu avea contact la tristețea mea. Și am ajuns doar eu cu mine.


Poate voi pleca și eu. Voi pleca de tot.

4 comentarii:

  1. Postarea imi aminteste de videoclipul "Give me love" a lui Ed Sheeran. Sa il urmaresti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-un final cu toţii plecăm. Trebuie doar să-nvăţăm să lăsăm trecutul în urmă

    RăspundețiȘtergere
  3. "Eu îi iubesc, îi invidiez și uneori îi resping doar pentru a nu avea contact la tristețea mea. Și am ajuns doar eu cu mine."....in singularitatea ta ai reusit sa imi transmiti (citind postarea ta) o stare depresiv suicidala profunda........."Poate voi pleca și eu. Voi pleca de tot"....unde?....vrei sa faci "marele salt"...pentru acest lucru ne pregatim toata viata....viata pe care eu o consider ca o calatorie in timp...ca si universul, noi oamenii avem si o dimensiune temporala...deci vom muri ...dar avem si o forma necunoscuta a psihicului nostru...subconstientul ce uneori ne ajuta sa visam...uneori nu putem sa ne dam seama ce traim...viata reala?...sau visul?.....in viata reala visul e pentru oameni slabi,oamenii puternici au atitudine \m/......traieste-ti viata si nu visul(uneori visul poate fi un cosmar sau o mare deziluzie )..."moartea e o certitudine iar viata un vis"...discutabil as spune eu...dar oare traim? oare ceeea ce credem noi ca e viata nu e de cat o coma continua din care nu ne mai trezim ?...La Multi Ani !...lacrima de inger.\m/

    RăspundețiȘtergere
  4. ai descris perfect starea mea, sentimentul meu. exact asa ma simt si eu...

    RăspundețiȘtergere