miercuri, 13 martie 2013

Suferința invizibilă

Trec prin propria-mi viață ca un străin. Sufletul meu pe jumătate mort stă în mine și privește cum totul se duce la vale, rând pe rând. Și soarele dispare din locul unde eu mă aflu. Chiar sunt tristă. Zâmbesc celorlalți cu nonșalanță pentru că nu vreau să ajungă la durerea mea. Cu ce rost? Mă închid doar eu cu mine în aceeași cameră, în aceleași așternuturi și îmi înghit cu greu suspinele. Am așa un talent de a cădea și de a-i lăsa pe oameni să mă aducă la pământ. Ai slăbit! mi-a spus cineva, dar cum să nu slăbesc când eu funcționez doar pe jumătate? Ești trasă la față. 
Unii oameni ar râde la suferința mea. Eu nu știu cum să râd. Probabil dacă aș ști, acum aș fi șezut pe un alt pământ. Am și uitat cum e să râzi cu bucurie. Nici nu îmi mai amintesc când a fost ultima oară când puteam să strig din toți rărunchii că sunt fericită. Doar de mine depinde asta, o sa îmi spuneți. Dar care mine? Când eu nu mai știu cine sunt, ce vreau și unde mă duc..
Vin timpuri din ce în ce mai grele și eu simt cum mă scufund.

4 comentarii:

  1. bine zis "care mine". daca ai putea sparge iluzia sinelui...

    iti recomand monologul asta:

    regizorcautpiesa.ro/piese-de-teatru-online/Casandra-lasa-Troia-3005-9491.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne agatam de cuvinte si le intelegem rostul, nu suntem din hartie si nici din lut si apa, in oglindirea noastra licare o speranta. Ne agatam de sarma si ne tinem echilibrul, ne punem pe marginea prapastii si ne privim destinul.
    Descrii stari aleatorii ca un suflet uitat de creator.....creator ce si -a luat un weekend prelungit si pluteste in scoica lui siderala prin alte universuri mai putin concentrationale .....cred ca te aliniezi sublim la randul celor ce timpul prieten nu si la facut....nu fi trista ...ca un cuvant transformat in soapta gandul meu te va calauzi sa te recompui din pulberea de stele.....

    RăspundețiȘtergere
  3. parca ai uitat sa traiesti, pentru ce teai trezit azi dimineata?
    poti gasi acel ceva, la care sal visezi, sal planuiesti pentru ziua urmatoare?

    cu chiu cu vai, reusesc sa depasesc aceasta stare, depresie sau ce o fi... si de ajutor a fost gandiduma la fel si fel de lucruri ca intrun final sa ajung sa scriu "a visacu ochii deschisi"

    bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i bai , mâine te vei trezi un alt om

    RăspundețiȘtergere